hitte

Hallo allemaal,

Hoe hebben jullie het met die hitte nu? Voor de nog-zwangere juli-moeders is het vast puffen.. Ik heb echt met jullie te doen, heb het zelf zonder die dikke buik al behoorlijk warm.
En voor de kersverse moeders moeilijk om de baby's koel te houden? Wij in ieder geval wel. We wonen 3 hoog en het is erg warm in huis. We houden de kids in een wiegje op onze slaapkamer omdat die het koelst is in huis, maar ook daar is het niet heel erg fijn en zeker niet ideaal voor kleine baby's..
Hebben jullie nog tips voor het koel houden van de baby's? Hoe kun je ze comfortabel krijgen? Geven jullie tussendoor nog extra vocht?

groetjes, Rudy

hoi hoi,

zeker heel warm zo... Lastig inderdaad om ons wondertje koel te houden.
Isis slaapt 's nachts en 's morgens gewoon in haar bedje.
's middags en 's avonds ligt ze in de kinderwagenbak beneden in de kamer.
We hebben hier de rolluiken allemaal potdicht, maar nog is het beneden 25 graden binnen en boven 28 a 29 graden... Erg warm dus, maar ja... Ik kan het niet koeler toveren.
Vanmorgen heb ik haar een lekker badje gegeven en daarna haar alleen een romper aangegeven..
Ze is straks ook ff lekker mee buiten geweest, maar daar vind ik het nu gewoon echt te warm!!! Het is niet normaal hoe warm het hier is op het moment..

Ik geef verder geen extra vocht... Ik heb overwogen om de flesjes met wat meer water te maken, maar het is al zo'n klus voor haar om deze flesjes leeg te drinken..> het zweet loopt van haar bolletje onder het drinken...
verder laat ik ze zoveel mogelijk gewoon liggen.. Niet bij iemand op schoot, want dat is gewoon veel te warm... lekker in de wagen dus....

Mooi weer is lekker, maar zo is het wel giga weer in 1 keer...

Nou ja... we moeten wat te zeuren hebben in ons kikkerlandje.. het is eigenlijk nooit goed he...

Grtjs,
mama Peet

he!

Ja indd lastig.
Zelf geef ik BV en Isra krijgt af en toe een theelepeltje water erbij   (advies kraamverz) ze moest er wel ffies aan wennen maar gaat goed nu.
Verder is het natuurlijk op de plasluiers letten, die heeft ze volop, dus dat zit prima.

En mama peet, tip van niet op schoot is een hele goede. ze liggen alleen maar te plakken bij anderen op de arm, gewoon zielig he..?

nou succes allemaal en hopen dat t snel ietsje aangenamer word..

(maar goed, wordt t veel kouder zitten we ook te zeuren;))

liefs!

Terug
Bovenaan