Hittegolf

Hoi Dames,

lees net dat er waarschijnlijk een hittegolf komt aankomend weekend en begin volgende week..
Pfff, weet nu soms van gekkigheid al niet meer hoe ik de dag door moet komen!
Heb namelijk erg last van me rug en af en toe ook al gerommel in mijn buik..
Vanaf morgen mag ik thuis bevallen, dus wat mij betreft mag het deze week ook al wel komen.

Zo, weer even genoeg gezeurd! Vind het wel heerlijk om zwanger te zijn hoor, maar af en toe heb ik er stiekem toch wel een beetje genoeg van! :)

Hoe zit dat bij jullie?

groetjes Rianne
 
Ik ben nog maar 25 weken en ik ben het ook al zat bij tijden. Ik verlang gewoon weer naar mijn normale proporties en ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de kleine spruit. Jij loopt al op het laatst zo te horen, heerlijk hoor! Ik moet nog wel even...

 
Een beetje warmer lijkt me heerlijk maar een hittegolf zie ik niet zo zitten. Ik ben het nog niet zat maar ik ben wel vreselijk nieuwsgierig naar de kleine. Ik moet nog 7 weken trouwens
 
Ik moet nog 4 weken, maar de kleine is erg onrustig. Ik slaap ook steeds slechter. Zo'n 22 graden vind ik prima, maar dat warme weer dat er aan zit te komen is toch iets te warm. Verder vind ik het net als jou ook heerlijk om zwanger te zijn, maar nou de laatste loodjes aanbreken vind ik het ook wel genoeg. Ik ben ook zo benieuwd naar de kleine.
 
Ik moet nog 4 weken, maar de kleine is erg onrustig. Ik slaap ook steeds slechter. Zo'n 22 graden vind ik prima, maar dat warme weer dat er aan zit te komen is toch iets te warm. Verder vind ik het net als jou ook heerlijk om zwanger te zijn, maar nou de laatste loodjes aanbreken vind ik het ook wel genoeg. Ik ben ook zo benieuwd naar de kleine.
 
Wees blij dat je mag bevallen in de zomer. Mijn zoontje is geboren in januari, het was zo koud dar er in die zelfde week bijna een elfstedentocht zou worden gehouden.

We moesten er elke nacht 2 keer uit om de kruik te verwisselen en nog werd het kindje steenkoud met pusoogjes van de kou en de toch wakker. Het was echt zielig. Ik heb 's nachts veel keren zelf gevoed om hem even op te warmen. Doe mij maar een bevalling in de zomer! (Jammergenoeg wordt de volgende weer in de winter geboren...)
 
geweldig !!!!
zodra ik het ziekenhuis in ga wordt het warm.
ik krijg donderdag een keizersnee.
hoop toch echt het weekend thuis te komen.
heerlijk in me warme kamer!!!!
succes jullie,veel drinken.
vorige bevalling hadden de ene naar de andere hitte golf.tijdens me kraamweek zat ik tot half 12 buiten zo warm was het.
deze keer kom ik niet zo gemakkelijk vanaf als me vorige bevallingen.had totaal geen complicatie´s.
bevalling duurde een uur en overdag bevallen,dus kwam ook geen slaap te kort.
gr marjan
 
wouw een hittegolf??? ik ga dit weekend op toernooi en slaap in een tent.. neem mijn factor 50 mee voor mijn gezicht en buik hoor hahaha..
denk aan jullie dames met die hele dikke buiken! succes met bevallen en met je keizersnee marjan, heb je donderdag lekker je ukje vast!
en de rest die nog niet gaat puffen, geniet van de zon, schaduw en ijsjes!!!
 
Terug
Bovenaan