Hjerre kan ' schelden' hahaha

Ik vind het praten van Hjerre helemaal geweldig! Het is zo superleuk om te horen. Vooral dat tata klinkt ongelofelijk schattig. Hij '   weet' al twee dingen aan te geven door het te ' zeggen'. Habbahabba betekent: en nu heb ik trek in mijn flesje en ' sssttee'   betekent ik ben moe geef mij maar mijn speentje.

Schelden kan hij dus ook hahaha. Een aantal weken geleden ' schold' hij mijn moeder uit voor: koe.
En gisteren ' schold' hij mij uit voor: autist.

Ik moest er erg om lachen hahahaha al die gekke brabbeltjes

' zeggen'   jullie kindjes ook al van die brabbelaartjes?

Groetjes Hanneke

Thomas is nu 6 maanden en zegt steeds "buba" maar hij is nog te jong om iets te zeggen. Koe wordt vaak als eerst gezegd door kinderen. Kinderen spreken de waarheid he  ha ha
Liefs Esther
Hoe oud is hij eigenlijk

Thomas is nu 6 maanden en zegt steeds "buba" maar hij is nog te jong om iets te zeggen. Koe wordt vaak als eerst gezegd door kinderen. Kinderen spreken de waarheid he  ha ha
Liefs Esther
Hoe oud is hij eigenlijk

Liefs Esther
Hoe oud is hij eigenlijk

Delano ligt steeds in de wandelwagen te kletsen,zo schattig.
Het verhaaltje gaat ongeveer zo;

Dai dai dai dai dai dai daaaaaaaaaaaaaaa
 bab bab bab bab
hai hai hai

erg lief vind ik het klinken.
Groetjes Tanja

hahaha hier word ook enorm veel gekletst.....maar we moesten voor een tijdje terug wel errug lachuhh....

mijn stopwoordje voor een tijdje terug was iedere keer K*U*T....iedereen mij al waarschuwen dat ik dat niet teveel moest zeggen want anders moest ik het weer afleren haha...maar goed ik was er dus mee gestopt en wat zei onze kleine aap...haha

dadababa...en toen opeens kut hahahaha...pfff mamamamamamama toch.....mijn ouders waren erbij een buurvrouw...en wat kreeg ik te horen.....

Denise wat hebben we nou tegen je gezegd.....pffffffff

Gelukkig heeft ie het na die tijd niet weer gedaan haha....

Terug
Bovenaan