Hjerre zit nog steeds niet lekker in zijn velletje..

Hoi allemaal,

Een poosje terug heb ik geschreven over Hjerre,dat hij niet lekker was, aan het kwakkelen was, wit, bleek veel slapen.....Ik was bij de huisarts geweest en die zag een rood keeltje, fikse keelpijn gehad dus....dachten we...
Ondertussen is het nog steeds niet over......en hij is echt niet meer verkouden.
Ook zie ik dat hij best wel veel drinkt. In totaal denk ik toch 10- 12 volle tuitbekers op een dag......
Mijn vraag is dan ook: Hoeveel drinken jullie kinders? Want het is toch niet normaal hoeveel Hjerre drinkt......en plassen doet ie ook niet veel

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke!

Ik vind ook dat Hjerre erg veel drinkt! Fabio drinkt ± 6 bekers per dag en daarvan dacht ik al dat dat abnormaal veel was!
Misschien moet je hem eens op diabetes laten prikken? Een van de symptomen van suiker is veel drinken, maar ook dat de urine scherp ruikt.
Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn hoor, maar je weet het nooit.
Als jij het gevoel hebt dat er iets niet goed is, zou ik gewoon even bij de HA langs gaan en je gevoel uitspreken......

Sterkte ermee en hou je ons op de hoogte?

Groetjes van Cissy

Hoi Hanneke

Mmmmm, da's niet fijn zeg dat je mannetje nog steeds niet goed in zijn velletje zit. Wellicht toch eens op suiker laten onderzoeken? Zeker omdat hij ook zoveel drinkt (en het blijkbaar nodig heeft). Valt hij ook af? Ik heb dat jaren geleden bij Gijs ook laten doen, het is heel makkelijk. Hij moet dan in een zakje plassen en daar onderzoeken ze dan op. Je weet het heel snel (meen me te herinneren dat je binnen 5 minuten de uitslag al hebt). BIj Gijs was het niks, die dronk gewoon zoveel omdat hij dat diksap zo lekker vond. Toen ik overstapte op water had hij opeens veel minder dorst......

Sophie drinkt een pakje wicky, 2 bekers melk (circa 100cc per stuk) en wat water of  diksap  op een dag (ongeveer 500 ml per dag dus).

Sterkte meid en als je je zorgen blijft maken: gewoon weer naar de ha gaan en eisen dat hij hem verder onderzoekt hoor!

Liefs
Susan

Ha meiden,

Alvast bedankt voor jullie reacties! Want ik zit inderdaad in de rats. Ik ben met Hjerre de afgelopen keren al diverse keren bij de HA geweest en die zeg telkens dat het een bacterie is...maar daar gaat mijn onrust niet van weg en toen ik opmerkte hoeveel hij drinkt, dacht ik idd ook aan suikerziekte..
Maar ja het kan altijd nog zijn dat hij het lekker vind. Het is nu half vier en hij slaapt alweer bijna 4 uur....
Nou ja ik wacht nog even wat meer reacties af en dan bellen we maar weer eens onze HA

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke,

Ik zou morgen toch even de dokter bellen, het vele drinken en slapen is niet goed. Ik weet van mezelf dat ik snel een te laag suiker heb, gevolg, niet lekker en heel erg moe. Als jouw mannetje een schommelende suikerspiegel heeft zal hij ook erg moe zijn, bleek zien en veel drinken. Gewoon voor de zekerheid even laten testen en pech voor de arts dat hij je pas heeft gezien, Hjerre is toch veel belangrijker!

Ik hoop snel te horen dat hij gewoon dorst heeft en een lekkere slaapkop is!

groetjes Nanda

Jeetje,kan me voorstellen dat je in de rats zit hoor.
12 bekers is echt heel erg veel volgens mij.
Delano drinkt er denk ik ongeveer vier of vijf op een dag.
Vuist op tafel slaan hoor bij de ha,jij zit er over in dus laten ze er maar eens goed naar kijken!
Misschien is het niets,maar het moet wel onderzocht worden.
Groetjes Tanja.

hey meis,

wat naar zeg....maar idd wat de andere meiden zeggen....ff op suiker laten prikken of algeheel bloedonderzoek.....ook via de urine kunnen ze te hoog suiker constateren....

heb zelf ook een paar keer een schommelende suikerspiegel gehad...en ik kon ook werkelijk de hele dag slapen, dronk ook wel een litertje of 3, 4 aan water en de rest van de drankjes....

suc6 in ieder geval en veel beterschap voor je mannetje.....ennn....gewoon bellen hoor...de ha heeft liever dat je 10x voor iets kleins komt dan 1x voor iets groots...

liefs denise

Als het je niet lekker zit, moet je niet langer wachten en gewoon terug gaan naar de huisarts! Hij slaapt ook wel erg veel, vergeleken met Thom dan in ieder geval (die slaapt niet meer dan twee uur overdag). Laat je snel weten hoe het gegaan is bij de huisarts?!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan