hmm raar

toen ik net op stond om drinken te pakken had ik het gevoel of er iets knapte in mijn buik. daarna moest ik heel snel naar de wc.

iemand enig idee wat dit is?

hmmm das idd vreemd...
Geen idee wat het kan zijn.... Maar genoeg "ervaren" zwangere vrouwen hier op het forum....

Geen bloed verloren enzo? of moest je gewoon ineens daardoor nodig plassen??
Bel anders morgen ochtend ff met je vk... die kan je vast geruststellen...

Liefs

Zou als je nu buikpijn oid hebt even de vk bellen, dat iets knapt klinkt niet echt goed, aan de andere kant kan het je water niet zijn, dat kan je namelijk niet ophouden tot je op de wc bent, dat begint gewoon te lopen!
Het zou gewoon een spiertje bij je blaas of iets kunnen zijn wat een beetje klemzat.
Bij twijfel of pijn altijd je vk bellen, liever een keer te vaak dan te weinig!
Liefs MJ

Hoi, ik heb dat ook gehad, het bleken wel mijn vliezen toen te zijn..... (was bij mijn eerste zwangerschap). Maar bij mij begon toen de bevalling ook meteen en ik verloor ook mijn slijmprop meteen. Sterkte!!

hai! je hebt vast het antwoord al gehad van je verloskundige...ben benieuwd wat ze dacht. Kunnen toch bijna niet je vliezen zijn, dat voelde wel als een knap bij mij maar daarna bleef het stromen...niet tegen te houden> Hoop dat het iets onschuldigs was!!

Succes groetjes Fee

ben vanmorgen bij de verloskundige geweest.
had zowiezo een afspraak.
maar kennelijk heeft mijn meisje zich geprobeerd te draiien maar heeft ze ruimte gebrek.
ze is ook al helemaal ingedaald!
je had zichzelf ook in een ongemakkelijke positie gelegt volgens de verloskundige.
ze hebben me ook het kontje laten voelen en die zat bovenin waar ik het voelde. dus waarschijnlijk gewoon door een onverwachte beweging.
gelukkig gaat alles goed en hoef ik de anti-d prik niet. ben fobisch voor naalden

Terug
Bovenaan