hmm??

A

Anoniem

Guest
had ik vorige week nog zo'n intens voorgevoel, wordt het nu steeds minder. mijn nod is donderdag (denk ik) en er rommelt sinds vandaag van alles. rommelende buik en last van mijn onderrug. net als ik heb als ik ong. moet worden. ook was mijn temp vanmorgen weer onder de 37graden en dat duidt normaal op een ong. die eraan komt. ach we zullen zien. maar ik heb nu eigenlijk het idee dat ik morgen ong. moet worden. ik hou jullie op de hoogte. als het niet zo is wil ik op z'n vroegst vrijdag pas testen, maar denk nu eigenlijk dat dat niet nodig gaat zijn helaas.

hee meid,
als je temp daalt is idd vaak ene teken van ongi helaas..al hoop ik natuurlijk voor je dat je zwanger bent!ik zal hard voor je duimen!hou je even in de gaten hoor!
liefssss

hey meis.. ik moet vandaag of morgen ook ongesteld worden..
ik tweifel.. heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik.. en afentoe hoofdpijn.. soms misselijk maar dat zegt niks .. dat was ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet..
ik test ook pas vrijdag als ik vandaag of morgen niet ongesteld word..

ik zal vanmiddag ook eens ff weer de termometer te voorschijn halen ..

succes.. en we zullen het zien...

veel liefs...

Jammer dat je temp weer is gedaald, belooft helaas weinig goeds. Klinkt als en ongi, maar je weet het nooit!! Je lichaam kan je mooi voor de gek houden dus misschien ook eens andersom! Klachten van een ongi en toch zwanger zijn. Ik hoop het voor je meid!

Liefs ciomama

Nog geen ongi? We houden de hoop erin, en ik ga voor je duimen!
Hoop dat het uitblijft, en dat je vrijdag kunt testen! Ik heb het weekend NOD en hoop dat de ongi wegblijft. Dan denk ik toch zondag al te gaan testen, langer kan ik niet wachten hoor!

Terug
Bovenaan