hmm

Vandaag mijn man weggebracht, zodat hij een weekje op vakantie kan..
Met mijn schoonouders een week skien!

Ik gezegd dat hij moest gaan, omdat hij anders tot september zou werken en met dagen van gemiddeld 12 uur is dat niet vol te houden.
Hij moet zijn hoofd leeg kunnen maken en aangezien ik met een adhd-er ben getrouwd zijn er thuis teveel prikkels en gaat hij maar door!

Nu is hij net een dag weg, maar denk wel, pffff hoe houd ik dat een week vol. Komt goed, dat weet ik.. Maar toch!
Dan denk ik, heb ik hier verstandig aan gedaan? Voor,mijn man wel. Ik vond de tweeling nog te klein en kon niet zomaar drie kinderen ergens "dumpen".

Gelukkig slapen ze nu alletwee door en gaat de oudste van dinsdag tot en met vrijdag naar mijn ouders...

Maar toch........ Het is wel erg druk!

poeh! pittig hoor...

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik echt niet een week zonder mijn man kan! Niet alleen voor de kinderen, maar ook voor mijzelf.

Denk dat hij dat ook niet kan, althans daar ga ik maar van uit ;-)

Maar ik snap je standpunt hoor! Voor hem is het wel even lekker, kan hij zijn energie kwijt! En werken tot september? poeh, dan is een weekje vakantie wel verdient!

Maar wij moeders zijn creatief! We kunnen het makkelijk zonder man redden ! Toch?

Terug
Bovenaan