Hmmm...

Hoi lieve allemaal,
Zoals (sommigen van) jullie al eens gelezen hebben, heb ik (precies)5 weken geleden een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. Ik heb 2 weken daarna een inwendige echo gehad en alles was leeg en schoon. Vanaf de eerste dag dat het bloeden gestopt was, bijna een week na de miskraam, zijn we weer flink gaan klussen, om de dag. Ik heb na 3 weken een test gedaan van het Kruidvat eigen merk om te kijken of al het hormoon uit mijn lichaam was. Ja dus, absoluut geen positief resultaat te zien. Nu heb ik vorige week een test gedaan van de Etos eigen merk en die was ook hartstikke negatief. Maar ik ben afgelopen dagen een paar keer misselijk geweest en het vrijen begon wat pijn te doen. Ik heb net (ja ik weet het, kost veel geld maar zekerheid staat voorop bij mij) een DA eigen merk test gedaan en ....binnen drie minuten (duidelijk) positief??..?? Ik vraag me nu af of iemand ervaring heeft met de merken testen die ik gedaan heb en of dat die test van de DA gevoeliger is en nog wel het HCG kan meten nog van de vorige zwangerschap? Ik weet het niet hoor, maar ik durf niet blij te zijn maar dat snappen jullie wel denk ik.....Ik hoop echt heeeeeeel erg dat iemand me info kan geven! Veel liefs van Soof
 
ik denk eerlijk gezegd dat er weinig verschil tussen te testen.ik wil je geen valse hoop geven maar denk toch dat je wel weer zwanger bent...ik zou er gewoon nog eens een etos test tegen aan gooien,als deze nu ook positief is weet je het helemaal zeker,oke een hoop geld maar zekerheid is ook fijn,en als je zwanger bent,wat kan jou het dan nog schelen hoeveel het heeft gekost!!! ik wens je ontzettend veel succes en kom gauw ff kijken hoe het af gelopen is!!

groetjes claudia
 
Lieve Soof,
Ik heb vorige week zelf een miskraam gehad na 5 weken en ben bij de gynaecoloog geweest. Ik heb hem gevraagd hoe lang de test positief kan blijven en hij zei 3 weken. Hij zei er ook bij dat het HCG nu al (ma een week) uit mijn bloed en urine kon zijn. Jij hebt een test gedaan en die was negatief....daarna positief...als ik jou was zou ik een test van clear bleu doen..die zijn het gevoeligst.
Ik denk toch dat je zwanger bent...dat zou wel heel fantasrisch zijn he zo snel weer...ik hoop het echt voor je en ik snap heel erg goed dat je het eng vind...ik ben nog niet voor de tweede keer zwanger maar vind het nu al eng!
Wij gaan a.s vrijdag trouwen en daarna op honeymoon en wij gaan het ook meteen weer proberen...ik(wij) hopen dat het snel weer raak is...
Succes ermee en als je twijfelt ga je gewoon naar de huisarts of gynaecoloog voor een bloedtest.
Succes en liefs Esther
Laat je nog wat weten..?
Ben erg benieuwd.
 
Ik denk toch dat je weer zwanger bent meisje.
Ik zal als ik jou was nog maar een keer een test doen.
Ik weet het kost veel geld, maar positief is toch echt positief.
Je hebt trouwens ook maar 1 rijp eitje, en 1 zaadje nodig om zwanger te worden hahaaha, dusss... doe nog eens een test, en ik hoop dat we je kunnen feliciteren.
H. groet bianca.
 
Terug
Bovenaan