Hmmm...

Hoi lieve allemaal,
Zoals (sommigen van) jullie al eens gelezen hebben, heb ik (precies)5 weken geleden een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. Ik heb 2 weken daarna een inwendige echo gehad en alles was leeg en schoon. Vanaf de eerste dag dat het bloeden gestopt was, bijna een week na de miskraam, zijn we weer flink gaan klussen, om de dag. Ik heb na 3 weken een test gedaan van het Kruidvat eigen merk om te kijken of al het hormoon uit mijn lichaam was. Ja dus, absoluut geen positief resultaat te zien. Nu heb ik vorige week een test gedaan van de Etos eigen merk en die was ook hartstikke negatief. Maar ik ben afgelopen dagen een paar keer misselijk geweest en het vrijen begon wat pijn te doen. Ik heb net (ja ik weet het, kost veel geld maar zekerheid staat voorop bij mij) een DA eigen merk test gedaan en ....binnen drie minuten (duidelijk) positief??..?? Ik vraag me nu af of iemand ervaring heeft met de merken testen die ik gedaan heb en of dat die test van de DA gevoeliger is en nog wel het HCG kan meten nog van de vorige zwangerschap? Ik weet het niet hoor, maar ik durf niet blij te zijn maar dat snappen jullie wel denk ik.....Ik hoop echt heeeeeeel erg dat iemand me info kan geven! Veel liefs van Soof

hoi soof
het lijkt mij dat je harstikke zwanger bent,als die andere testen niks aan gaven,en nu wel.
laat je anders nog even bij de dokter testen,maar het lijkt mij dat ik je mag feliciteren!
gr jessy

Als ik in jouw schoenen stond zat ik morgen ochtend al bij de dokter! Ik vond de tets van het kruidvat niet echt heel duidelijk maar met de andere heb ik geen ervaring. Die van predictor vond ik heel duidelijk af te lezen. Misschien ben jij wel zo een bofkont waar het meteen weer raak is, je hoort immers vaker dat je na een miskraam juist heel vruchtbaar kunt zijn omdat je baarmoeder nog sterk doorbloed is en aan julie hobby kunsten heeft het duidelijk ook niet aan gelegen. Heel veel succes en laat je het hier even weten of je gaat verhuizen naar een ander forum.

Hoi soof, als het goed is, moet het hormoon al uit je lichaam zijn. Je bent dus gewoon zwanger, bel even naar je huisarts en vraag het gewoon even na.

groetjes Anne

Terug
Bovenaan