hmmm

A

Anoniem

Guest
Ik probeer deze maand er wat minder mee bezig te zijn. Dat lukt tot nu toe redelijk, als je nagaat dat we deze keer 2 weken lang om de dag hebben geklust vind ik het wel meevallen. Nu heb ik de afgelopen 2 dagen wat bruinige afscheiding gehad. Sinds gisterenmiddag niks meer. Laat dit nou vorige maand ook het geval zijn geweest! Toen was ik ook zwanger alleen ging het vroeg mis. Wanneer zouden jullie evt testen?? Volgens mijn normale cyclus kan ik komend weekend testen, maar als ik van de miskraam uitga is het de 30e en dan heb ik de hele dag een bruiloft. Ik wil het graag voor die tijd weten. (als ik ondertussen nog niet ongi ben geworden) Zou ik zondag kunnen testen? Wat denken jullie?

Zo dat ben ik weer even kwijt! Toch wel heel erg fijn hoor dat je hier even alles van je af kan typen! Lucht even op!

Liefs ciomama

Tja je kan het zondag proberen. Maar wat een gedoe he, dat vloeien elke keer. Ik had het deze maand ook. Rond innesteldatum een dag wat bruine afscheiding. % dagen voor NOD wat slijm met streepje bloed en dan weer een paar uur niets, en dan toch 2 dgn voor NOD flink ongi, wat nu na 3 dgn weer opgehouden is. Heel vreemd allemaal. Had afgelopen maandag getest, negatief, dus ga ervan uit dat het niet raak was deze maand. Hoop nu toch wel echt op een lente-baby . Spannend voor jou na dat hele gedoe van vorige maand! Hoop dat hij positief is zondag en lekker bij je blijft zitten!!

hoihoi,

Ik teste 1 dag voor mn Nod, Positief. Dus wie weet.. Ik ken trouwens ook een meid, die 4 dagen voor haar Nod Positief teste, maar dat komt vrij weinig voor..Vanwege hcg Tekort..

suc6 en laat het maar weten,!! xxmamakimmie

Hay meisie,

Moeilijk inderdaad! Ik zal idd de ochtend voor de trouwrij testen en als je dan een negatieve hebt maar nog niet ongesteld bent, beetje om denken wat betreft de drank en dan later weer testen....

Ik testte pas een week na mijn NOD positief dus ja!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hey meid,

ik zou de ochtend van de bruiloft dan testen, maar dat is meer omdat ikzelf graag zo laat mogelijk test. Als het al het weekend kan kun je dan toch ook testen dan weet je het voor de bruiloft.

Ik zal voor je duimen!

xx
Jolijn

Lastig! gek word je er dan van he, al die signalen en evt bruin of rood bloed! :-(
Het kan alle kanten op, maar ik zou op je nod testen. wie weet...

Ik hoop zo dat het dit keer weer raak is bij jou!!!

Bij mij is mijn cyclus op mijn 'gewone' dag weer begonnen, dus je zou best dit weekend kunnen testen denk ik. Heb je een negatieve test en ben je nog niet ongi, kun je altijd de 29e nog een testje wagen!

Wat je ook nog kan doen ik voor de zekerheid met een vroegtest testen. Die zijn toch wat gevoeliger en geven een grotere kans op een positief resultaat. Het nadeel is dan ook wel weer dat het ná de positieve test toch misschein niet goed gaat en had je dat zonder positieve test nooit geweten...

Lastige vraag, joh! En dat voor de vrijdagmiddag! :p

Je moet testen wanneer je zelf wilt, maar ik zou me niet in kunnen houden! (Wilde zelf vandeweek nog niet echt testen op de 21e, dus pakte een ovutest... Dacht: die telt niet!! Maar helaas negatief!)

Succes meid!

Hoi, ik zou een vroege test doen, als je wat duidelijkheid wilt hebben en voor de zekerheid maar wat meenemen voor het geval dat.

Petje af hoor, om de dag klussen. Moet er niet aan denken zeg, kan ik er niet meer van genieten.
Wij hebben gisteren geklust en vandaag had ik een halve positieve test. (nog geen heel dondere streep, maar wel goed zichtbaar) heb ik normaal ook. Dus morgen nog even aan de bak.
Vind die testen toch wel fijn hoor. Ik kijk op die site's om te uit te rekenen, maar zat er nu mooi naast. Gelukkig merk ik heel duidelijk dat mijn eisprong er aan komt, maar de test is elke keer wel een bevestiging.

SPannend hoor allemaal. Heel veel succes, en ik houdt de site in de gaten

x yvonne

Terug
Bovenaan