hmmm

A

Anoniem

Guest
Even in het kort. 4 november spiraaltje verwijderd. Tot op heden geen ongi of positieve test. Vorige week donderdag vaag roze streepje bij het afvegen. Zondags weer een heel klein druppeltje bloed. Beide eenmalig en alleen bij het afvegen. Sinds 3 dagen met vlagen misselijk. Dacht dat ik griep begon te krijgen maar voel me voor de rest prima. Heb nu al 10 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar het komt dus niet. Ik ben helemaal niet van de kwaaltjes en dingen voelen, maar omdat zowel mijn man als mijn moeder het woord zwanger hebben laten vallen gisteren, kreeg ik ook het idee. Net getest en negatief uiteraard.

Correctie 1 november verwijderd, vloeien is gestopt op 4 november.

Hoi supertje, ik heb helaas geen ervaring met een spiraaltje, dus kan je niet helpen. Misschien dat je lichaam nog even op gang moet komen en dat je daarom al ongi klachten hebt? In ieder geval flink frustrerend! Hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt.

Denk ook dat je lichaam nog even moet wennen dat t spiraaltje weg is.. Ook geen ervaring dat niet.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Misschien moet je inderdaad nog even geduld hebben. Misschien nog eens een weekje wachten en nog een test proberen? Succes!

Spiraaltje heeft maar heel even gezeten en nooit goed gezeten. Was verzakt. Dus het heeft zijn werk niet kunnen doen. Dat mijn menstruatie uitblijft is door de pcos niet vreemd. Maar zelfs voor mij is dit wel vreemd.

misschien dat dit bericht nu 3x geplaatst wordt, maar krijg constant een error.

Nou ik sluit me bij je aan supertje!
09nov laatste pil, 13nov ongesteld en tot nu toe niks...
Half december 2 nogatieve testen en vlak voor kerst kleine beetje oud bloed verloren en verder niks..

wordt er gek van!! op zich vind ik het niet erg om niet zwanger te zijn, maar wil dan wel graag ongesteld worden, dan kunnen gewoon verder...

Terug
Bovenaan