hmmmmm, nesteldrang

Ik dacht dat het mij gespaard bleef, had toch ook alles al mooi klaar voor de komst van de baby.
Maar nee hoor, daar is het dan toch NESTELDRANG!!
En mijn man maar roepen, ga nou even zitten, zo is het wel schoon, wat wil je nou toch. En tja hoe harder hij dat roept hoe meer ik aan de poets ga.Whaaaa word gek van mij zelf, loop bijna met een dweil achter de kinderen aan, want oh kijk nou toch die vlekken op de vloer. (Mijn man ziet ze overigens niet)
Hoop dat het snel weer overgaat.
 
Hahahaha, heerlijk.Gelukkig is het mij wel bespaart gebleven tot nu toe, kan toch niets(zeer weinig) beginnen nu met mn rug...Maar wie weet wat in de komende weken nog op komt zetten ;)

Succes met poetsen, maar doe t met mate joh, neem liever tijd om te ontspannen voor de bevalling, en werk blijft er altijd genoeg...

groetjes
 
Hihi, je mag hier ook wel ff langskomen hoor!
Bij mij ook wel nesteldrang, maar meer op klusgebied, kaartjes moeten af, namen etc etc......
Maar echt, als je thuis niets meer kunt doen en je hebt nog drang om te poetsen......ik hou me aanbevolen, haha!
 
en hoe lang moet je nog?? :D

Ik merk dat ik het liefste alles wil wassen, maar om het vervolgens nog 8-12weken weer te laten verstoffen bijv dekentjes, dat kan natuurlijk ook niet dus kan me nog inhouden hier
 
Ik heb al heel lang last van nesteldrang... alles moet schoon, netjes en op orde en ik heb nog zo'n 10 weken..... Het is ook wel weer handig natuurlijk, maar ook erg frustrerend: heb ik net gestoft. ligt er meteen weer een laagje. Normaal kan ik er al niet zo goed tegen, maar nu door de hormonen is het helemaal erg.
 
Ik hoop juist dat ik ook nog een beetje last van nesteldrang krijg! Ik vind t nu al snel prima, met name omdat ik ook snel moe wordt of last van mijn rug krijg enzo als ik ga schoonmaken. Dan hou ik er al snel weer mee op :)
Ik weet genoeg plekken die nog wel een sopje/opruimbeurt kunnen gebruiken voor de kleine er is...
 
mmm schreef vanmorgen nog dat ik me nog kan inhouden, maargoed.... vrijdag middag is de schoonmaakster nog geweest en vanmiddag heb ik het hele huis van top tot teen schoongemaakt .... Sorry moest ik even kwijt :p
 
Terug
Bovenaan