Hmmpfff......

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Twee weken geleden had ik hier een onderwerp over nod 30 september.
Daarna ben ik even niet meer op de site geweest.   Ik had die dag nl. verhoging tijdens het tempen, dus een eisprong dacht ik..  en we hadden optijd geklust, dus ik was echt super blij!!!   En meteen dus dat onderwerp getypt.
De volgende dag was m'n temp echter weer laag, en dat bleef zo, geen eisprong deze maand dus....   Ben er echt verdrietig van geweest,.....ik was zoooo blij, en dan is de droom de volgende dag weer over.
Ben nu 30 sept. nog niet ongesteld, maar begin de klachtjes nu volgens mij wel te voelen, dus het zal wel zo komen.
18 Oktober gaan we naar de gyneacoloog, eens kijken wat die er van zegt.   M'n huisarts zegt dat het gunstig kan zijn dat de temp. één dag wel hoger was, dat kan betekenen dat de ei er wel was, maar het hromoon niet goed werd afgegeven om het te laten springen (zeg maar)   Dit zouden ze dan gemakkelijk met een hormoon kunnen laten gebeuren.   Hopelijk is het zo simpel.
De huisarts zij wel dat het nog een tijd kan duren voordat ik echt zwanger ben.
W.s. omdat er wat onderzoeken moeten gaan gebeuren e.d. Dus voordat een behandeling gestart kan worden....   Hier baalde ik wel weer even van, maar ja is wel realistisch natuurlijk.        
Nou, eerst 18 okt. maar eens afwachten....
 Groet, MOON

Hoi Moon,

Bij wil de eisprong ook niet echt vlotten. Ik loop hier al wel voor in het ziekenhuis en krijg hier medicijnen voor. Helaas heb ik hier nog geen eisprong mee gekregen. Dus volgende maand gaat de medicatie weer omhoog. We zullen toch een keer een eisprong gaan krijgen!!!
Ik hoop dat er in het ziekenhuis bij jou snel plaats is, zodat je ook een keer een kansje gaat maken op een kleintje. Ik weet hoe frustrerend het is als je geen eisprong krijgt, want geen eisprong is geen kans.
Ik wens je veel succes bij je vervolg afspraken in het ziekenhuis.

Liefs Jane

Hoi Moon,

Ik heb verder helemaal geen ervaring met dit soort dingen, maar ik wens je heel veel succes.Hopen dat je snel zwanger wordt met wat hulp of zonder natuurlijk.

Groetjes Jen

dank jullie wel voor jullie medeleven, en ook jullie veel succes,
groet,   MOON

Hoi Moon,

Wat vervelend! Ik hoop van harte dat de gyn. jullie snel duidelijkheid kan geven. En dat, als het nodig is tenminste, de behandeling snel kan starten. Veel succes bij de gyn en hopelijk ben je toch snel zwanger!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan