Hmz.. Kay wéér ziekjes..

Hoi mama's,

Het heerst echt geloof ik hè? pff..
Sinds gisteren is Kay ontzettend aan het hoesten en heeft verhoging. Knal rode wangetjes, snotneusje  en veel zweten.

Meer kindjes die dit nu hebben?

Wordt toch eens tijd dat "virus" hier in nederland een kopje kleiner wordt gemaakt!! Grr.. Zo blijven we aan de gang.

Esmé mv Kay

Niks aan hè, ziek zijn... ik ben een paar weken geleden ziek geweest maar ben nu gelukkig weer helemaal beter. Nu komen alleen die vervelende kiezen door... 't Is ook altijd wat! Snel beter worden hoor Kay,  heel veel beterschap!

Kusje,
Isis

Hoi hoi,

Ach arm menneke,mag je wéér meedoen.Nou wij hopen dat je er snel weer vanaf bent zodat je snel de oude bent en lekker kunt spelen en ravotten.Stom rotvirus!!
Beterschap hoor ventje.
Liefs en vitamienenkusjes van Kitty en Tess.

Hoi,

Kay, wordt maar weer snel beter! Wat dat gesnotter is ook niet leuk! Tijs loopt ook een beetje te snotteren, maar heeft er geen last van. Dus hier valt het gelukkig nog mee.

Groetjes,
mv Tijs

Hè bah!
Ze moeten je ook wel hebben hè?!
Hier tot nu toe alles nog rustig,afkloppen want het heerst enorm.
Heel veel beterschap Kay!
Groetjes Tanja en Delano.

hey meis,

verschrikkelijk he dat ze van ieder virusje wat mee pikken.....Yoëll had dit ook telkens maar sinds de Floradix en Visolie moet ik zeggen dat het qua verkoudheid ed. al cker 2 maand rustig is.....dus miss. toch een tipje....

Ik klopt het direct af haha....pffff

Geef hem een dikke knuffel....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan