hobbies

A

Anoniem

Guest
wat zijn jullie hobbies......????
ik ben veel bezig met borduren en gedichten,
ook wel regelmatig achter de pc te vinden , of winkelen.

knuf kus jb

hobbies................. genoeg
ik knutsel graag, kaartjes maken, schilderen, vouwen noem maar op. Helaas heb ik de laatste tijd erg veel babykaartjes en zwanger kaartjes moeten maken. Wel leuk om t edoen hoor, maar niet als je er zelf mee bezig bent.
 verder ben ik nu lichtelijk verslaafd aan het worden aan het forum (haha) en tussen door nog een paar spelletjes. Tjee er blijft zo maar weinig tijd over voor het klussen. ach de duivels zijn er toch nog.......................

groetjes  Daan

haha een grote hobby is bij mij ook het forum.
Verder zit ik in een fanfare en in een dweilbandje. Ik zat op zangles en in een musicalkoor, maar zing nu meer onder de douche wegens tijdgebrek.

ik den k voor de meeste dat het forum een grote hobbie is,
zoals ik de raecties lees wat ik nu gehad heb.
en natuurlijk klussen

kus knuf jb

voetballen, fitness en bezig zijn met onze dochter zijn mijn hobbies. er was ook een tijd dat ik het forum er bij kon zetten maar mijn vakantie heeft mij geholpen om er van af te komen  

gr berna  

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn.Tijdens mijn opleiding heb ik daar niet zoveel tijd voor gehad en had mezelf voorgenomen veel dingen te gaan doen totdat ik een baan krijg, alleen blijkt het toch anders te gaan dan gepland. Op de een of andere manier gun mezelf de tijd er niet voor lijkt het wel. Hobbies: sieraden maken, schilderen, internet (nu met name dit forum en veel informatie opzoeken over zwanger worden enzo), het interieur van onze flat veranderen, lezen (zou ik ook veel gaan doen, heb nog maar 1 boek uitgelezen).

Groeten, Nadine.

Ha

Hobby's als we daar eens tijd voor hadden. Ik ben erg druk met het opzetten van kinderyoga lessen en daarnaast het vinden van leuk werk. Daarnaast bezig kleren maken, vriendinnnen en natuurlijk sporten.
Ik ben eigelijk altijd bezig en zo niet even niksen voor de tv

kus Chandra 1ste ronden eind aug

Terug
Bovenaan