Hobbies?

Ik heb het eerder al eens gevraagd, maar nu we een paar maandjes verder zijn...wat zijn nu de hobbies van jullie kindjes, wat doen ze het liefst?

Esther is de box helemaal zat. Met de babygym op de bank of op bed wil ze heel soms nog, of soms met gewoon een speeltje in haar handen. Maar dat kan haar maar kort boeien. Sinds een paar weken zijn papa en mama weer je-van-het en wil ze de hele dag alleen maar met ons languit op de bank kroelen.

Ook favoriet: boekjes lezen. Voelboekjes en prentenboekjes met grote platen. Ook nijntje vindt ze gaaf! En ze is net zo gek op tijdschriften als haar moeder. Maar dan vooral omdat de blaadjes zo lekker kraken en je die alle kanten op kunt vouwen!

Ook liedjes met gebaren vindt ze erg leuk: klap eens in je handjes, in de maneschijn, hansepanse kevertje.

Helaas dus geen dingen die ze in haar eentje kan doen...ik hoop dat jullie inspirerende ideeën daarvoor hebben!

Groetjes,

Eveline

Kletsen met papa en mama is hier favoriet. Boekje lezen ook, maar dan zelf (stoffen boekje) en tijdschriften verscheuren. Laura is graag alleen bezig! Dat heeft ze van haar mama. Als kind zat ik altijd op mijn kamer!

Groetjes Ilona

senna kan zich echt heel erg vermaken op een kleed op de grond. dan hoeft er niet eens iets van speelgoed bij hem te liggen ofzo. hij bekijkt lekker alles en ligt echt te gillen van plezier.

verder inderdaad lekker boekjes lezen (nou ja, kijken) bij mama op schoot,
en lekker bij papa en mama op de bank liggen....

in de box vermaakt ie zich ook wel, maar niet te lang en als ie met zijn beentjes door de spijlen komt dan is ie het meteen zat! ( logisch als je je benen niet meer kan bewegen)

sommige dagen hangt ie heel erg aan ons en andere dagen kan ie zich wel ruim een uur zelf vermaken.
nou, wij horen het wel als ie aandacht wil. ik vind het wel lekker om de hele dag met hem bezig te zijn.

groetjes marijke

Renske vermaakt zich nog erg goed in de box en onder de babygym.
Tips die ik hier van het forum heb:
-box bij het raam
-spiegel boven de box
-muziekje aan om naar te luisteren
-knisperboekje

groetjes Mieke

zodra ik Renzo op schoot heb en alleen het woord al zeg op een Grote paddestoel dan begint hij al te schatteren meneer is eg gek van liedjes en van zn mobiel boven de box de muizen die er aan hangen worden dan ook hardhandig gepakt en niet meer losgelaten tot hij perongeluk uit zn handje glipt

Hallo

Meike vermaakt zich erg op een boxkleed onder de babygym
Ze vind het erg leuk als ik de volgende liedjes zing O.a
Een damespaard een herenpaard etc
En piepklein konijntje had een vliegje op zijn neus
Verder leest ze graag haar stoffen boekje ondertussen sabbelt ze er heerlijk op
Bij mij op schoot slaat ze graag tegen de krant
ook kan ze erg lachen om haar zusje en broertje
En helaas ligt ze niet graag in de box (heeft constant haar beentjes tussen de spijltjes )
Groetjes Monique

Femke vind haar babygym geweldig. Al die speeltjes die boven d'r hoofdje bengelen. Daar slaats ze dan kei hard tegen aan.
Ook zit er een spiegel aan. Die is ook echt super. Ze kijkt erin en kletst alles bij elkaar tegen dat andere kindje.
Verder is knuffelen en kletsen met papa en mama geweldig.
Gr linda

Terug
Bovenaan