hobby's

hoi,
was eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat jullie hobby's allemaal zijn,
en wat je er nog aan doet sinds je kleine is geboren?

Mijn hobby's zijn:
scrappen, lezen, kleding maken en andere frutsel naaien, bakken.

sinds mijn daniël geboren is, heb ik nog niet achter de naaimachine gezeten, maar de plannen en patronen liggen weer klaar, voor een bodywarmertje en nieuwe gordijnen voor op zijn slaapkamertje, verder heb ik een hele tijd niet gedaan, maar doe ik nu weer zo af en toe, en lezen en scrappen probeer ik de laatste tijd weer smiddags te doen, dan doet hij lekker een middagdutje en daarna lekker in box...

ben benieuwd,
liefs marina

ook ik ben (was eigenlijk) lekker van het handwerk.
ik borduur kaarten, maar ook ik heb dat niet meer gedaan, sinds nathalia geboren is.
elke keer wil ik het wel, maar komt er toch weer iets tussen waardoor het gewoon niet gaat.
in mn zwangerschap las ik ook heel veel, maar sinds ik ben bevallen, zijn mn ogen sterk achteruit gegaan. als ik 1 bladzijde heb gelezen, krijg ik koppijn en betrap ik mezelf er op dat ik weer scheelkijk. ( heb vroeger erg scheel gekeken en heb daar van die oogplijsters voor gehad) dus lezen doe ik ook niet meer.

en ja, computeren. dat kan ik echt de hele dag doen hihihi maar ook niet erg slim met mn ogen.

veel hobby's heb ik dus niet meer, maar ja, t huishouden en nathalia nemen ook veel tijd in beslag hahaha

liefs, do

Darten is een grote hobby van zowel mijn man als van mij.
Ik doe dit nu niet meer in wedstrijd verband, maar gewoon 1x in de week bij ons thuis.
We hebben een hele grote blokhut, wat mijn man heeft omgebouwd tot dartkroeg zeg maar en 1x in de week komen wat vrienden van ons en dan gaan we darten.
Verder mag ik graag achter de computer zitten, en doe dat dus ook best veel en mag ik graag lezen. Boeken zoals van nicci french.
Ook gaan we bijna elk weekend met z'n allen( hondje mee) het bos in om een wandeling te maken, maar ja dan moet het wel goed weer zijn.

Liefs marielle

Ook ik heb veel hobbys,

tekenen/schilderen (vandaag weer poging gedaan maar miste inspiratie)
koken
zingen

En per 1 november begin ik met muziekles dus lekker even iets helemaal voor mij alleen.
Zo kan ik mijzelf begeleiden terwijl ik zing. En wij zijn weer bezig met het maken van een show aangezien mijn man en zijn broer semi prof. illusionisten zijn. (goochelaars)

gr van Mariska en Zifjon

Terug
Bovenaan