hobby.... fotograveren

A

Anoniem

Guest
Ja dames,
het is weer zover hoor er gaat hier bijna geen dag voorbij of de kinderen worden op de gevoelige plaat vastgelegd!
Gisteren heb ik er weer een aantal genomen die ik jullie niet wil onthouden.

Hier houd Brian (25-07-07) in de gaten wat Mike (3jr) aan het doen is!

Wil je weten welk smoeltje bij dit mannetje hoort????

Mike was zo moe van het buiten spelen dat toen hij op zn kamer mocht spelen het niet wakker kon houden hihihi!

Sorry hoor dames, maar het is toch geweldig om die kids zo te zien

groetjes,
achnita

Hoi Achnita,

Ik ben ook zo'n moeder die overal met haar camera loopt. Eva is er al helemaal aan gewend.

Ik vind het heerlijke foto's. Zo herkenbaar ook.

Wat is het toch genieten hé?!?

Groetjes, Karin

PS: Probeer vandaag Bas zijn tandjes op de foto te krijgen, maar hij laat ze niet zien. De rotzak.

Ha Karin,

Ik zou het hhel wat vinden als je zn tandjes op de foto krijg.
Ik mag geeneens in Brian zn mondje komen om te kijken of zn tandjes al  in aantocht zijn. Dus een foto er van maken zal me zeker niet lukken hihihi

gewoon flink aan het lachen maken, bijvoorbeeld door kiekeboe te doen achter het fototoestel. Kijk maar ik heb ook vier van de zes tandjes zichtbaar op de foto.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik heb ook even gekeken maar tot mijn verrassing staan de tandjes van Maaike ook al wel op een foto. Weliswaar wat lastig te zien omdat hij is gemaakt door het windscherm van haar fietsstoeltje heen maar je ziet ze wel.

Inderdaad ook omdat ze lacht.

Groetjes
Inge

Leuke foto's!!!

Ik heb Birgit vanmorgen opgehaald van de kdv omdat ze 38,6 had en ze is heel hangerig en moe enzo... maar lachen doet ze nog:

Lekker met siepoogjes en een oude campingsmoking ;)

Gr Evelien

Hoi Evelien,

Ik zie dat Birgit ook een grote Nijntje knuffel heeft. Nu weet ik niet precies hoe oud ze is maar kan ze daar al wat mee. Wij hebben hem ook voor Maaike gekregen maar ik dacht dat ze er nog niet zoveel mee zou kunnen dus ik heb hem nog niet gegeven.

Hoe lang speelt Birgit er al mee? Als het wat is ga ik hem ook maar te voorschijn halen.

Inderdaad voor een ziek meisje lacht ze wel veel. En ook leuk he die tandjes.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Birgit vind die knuffel wel leuk hoor, hij is alleen wel groot en rond dus moeilijk op te pakken. Ze vind het Nijntje liedje helemaal geweldig. Dan gaat ze meezingen! Laatst was Nijntje op tv en Birgit was aan het spelen en toen ze het liedje hoorde kroop ze naar de tv omdat ze het herkende haha!
Ik moet zeggen dat ze er wel wat mee doet een beetje friemelen aan de knopjes enzo, maarde speeltjes die wat kleiner zijn en makkelijker te pakken zijn hebben de voorkeur, Nijntje zit erbij en krijgt af en toe een lach..  je zou het eens kunnen proberen.

Evelien

Terug
Bovenaan