Hobby!!

Hoi eisen vanaf maandag zit ik thuisvomdat mijn bekkenklachten toch wel al ernstig zijn,wat ik hel vervelend vind,want het is toch wel fijn om een paar uurtjes onder de mensen te zijn.

Nu heb ik gelukkig wel een erg leuke hobby,ik zit graag achter de naaimachine en maak veel voor mijn dochter...
Nu heb ik ook al verschillende dingetjes voor baby'tjes gemaakt zoals een lodger voor onze kleine.
En eentje voor mijn vriendin.

Ze is maandag bevallen van een dochter en als kraamkado krijgt ze van mij een dekbekje zelf gemaakt en voor een andere vriendin heb ik er een voor een jongen moeten maken,ze zijn beide erg leuk geworden.

Ik vind het echt jammer dat we hier geen foto's plaatsen.

Ik ga eens kijken of ik een site kan maken waar ik mijn spulletjes op zet,ik wil ze ook gaan maken om ze te verkopen...

Ik wilde dit even met jullie delen...

Leuk...en voor jezelf lekker dat je iets hebt om je tijd mee door te komen.
Maak je ze ook met borduursels/tekst?
En als je ze op iets van Photobucket of Flickr ofzo zou zetten, kan je hier toch n link plaatsen?
Ben wel nieuwsgierig ;)

Hoi ik moet even kijken hoe ik dat moet doen,met een link naar hier,heb toch tijd om dat allemaal uit te zoeken.

@rianfesan dat is inderdaad zo'n wikkeldoek...
Ik vond ze in de winkel aan de dure kant..
Voor een leuke ben je al snel tussen 70a 80 euro kwijt.

Ik ben van plan ze vanaf €35,00 te verkopen ligt ook een beetje aan wat de stof kost..
Dekbekje vanaf €17,50 ligt ook aan de kosten van stof en wat er allemaal bij komt van borduursel enzo...

Ik zal snel zorgen dat ik ergens foto's op zet desnoods maak ik een nieuw Hyves account aan kunnen we ons allemaal op aanmelden..

@Mell1979,Mijn nicht die heeft een borduurmachine die maakt nu ook op het dekbekje de naam van het kindje ben zelf erg benieuwd hoe het wordt..

Ik ga er meteen even achteraan om eens te kijken voor een site....

Dussss...als ik een dekbedje van Dikkie Dik zou willen...dannnnn moet k bij jou en je nicht zijn?

Hyves is ook makkelijk Jah, aangezien niemand meer "stiekum" zwanger is (toch?) en die kan je ook nog afsluiten voor buitenstaanders...

Ik heb zelf n gratis site van jouwweb.nl...
Opzich leuk, ook wat ermee mogelijk is, maar de naam is n beetje lang.
Mijne is Melliesgifts.jouwweb.nl

Hoi Mell,

Ja dat is goed mogelijk ik moet natuurlijk evenaar mijn nicht vragen of ze een afbeelding heeft van Dikkie dik op de machine.

Weet mij al wat het wordt ivm met kleuren van de stof??Of willen jullie het ook niet weten?
Is natuurlijk wel belangrijk of dat je zegt het moet allemaal naturel blijven met crème en beige of grijs tinten kan allemaal.

Ga eerst maar lekker op vakantie tegen de tijd dat je terug bent heb ik wel een site in elkaar gezet,met foto's....en heb ik contact gehad met mijn nicht...

Ik heb n aantal lodgers gekregen van oma-to-be...
Waren bij de Prijsmepper, rn die hadden de actie, alle textiel voor €1...
De doeken dus ook. Grijs en rood van Moto GP en d.blauw en roze van Ik Hou Van Holland.
Zijn wel erg leuk en makkelijk ook wel denk k.

Ik vind het zelf ook erg leuk om achter de naaimachine te kruipen. Ik maak op het moment voornamelijk luiers die ik probeer te verkopen.
Ik heb een eigen webwinkeltje opgezet (www.diaperdesign.nl). Als je wilt kan ik je helpen om er ook eentje op te zetten?
Waar heb je trouwens het patroon gevonden voor zo'n lodger? Het lijkt me ook wel leuk om er eentje te maken.

Terug
Bovenaan