Hobby's en leuke dingen..

Hoi,
Wat doen jullie graag als je "vrij" of tijd hebt..
En maken jullie tijd voor je hobby's of probeer je het maar lukt het niet???
Ik;
-lees graag (liefste dikke pillen)
-wandel graag (bossen is favoriet)
-tuinieren (heb er sinds 2jr de ruimte voor..joepie)
-filmpje kijken (naar de bios zit er meestal niet in.)
-een dag met mn zus.(doen we te weinig maar 1x p 2mnd)
-lekker op vakantie gaan (liefst in een tent op de camping)
-tekenen-knutsellen (moet opletten dat ik niet afdwaal ivm met lijm enzo+kids,,haha)
-puzzelen,(heb nu een puzzelafspraak gemaakt met een vriendin,,haha)

Ik doe alles veel te weinig omdat je vaak toch zo druk bent met de kids enzo, maar veel kan ik ook doen met de kids, al is het dan niet altijd ontspannend,,haha.

Groetjes MJ

Het liefst ga ik een dagje naar de sauna. En nu ik weer werk (waarschijnlijk ben ik rond de zomervakantie helaas mijn baan weer kwijt) kan het weer wat vaker, want het is toch wel duur.

Juist ja, hobby's..... met 4 kids is er niet al te veel tijd voor mezelf en al helemaal niet voor hobby's, hihi. Dus alles gaat maar een beetje tussendoor. Ik lees graag, doe ik nu vaak voor het slapen gaan op bed, ik tuinier graag, maar de tuin is een oerwoud nu (afgelopen jaren niet echt veel in kunnen doen). En verder speel ik graag gitaar (zit sinds een paar jaar op gitaarles) en leer ik graag nieuwe computerprogramma's, maar helaas dat is al is geen jaren gelukt.
Een weekendje weg met vriendinnen, een avondje eten met een zus of broer, dat vind ik altijd wel heel erg gezellig!!

klinkt heel stom, maar ik ga eigenlijk nooit weg zonder nathalia. ben pas geleden wel een avondje gaan winkelen met een vriendin, was erg leuk, maar k vind t toch veel gezelliger als nathalia er bij is.
samen met erwin weg, doen we ook nooit. geen behoefte aan (nog steeds niet nee)

veel hobby's heb ik dus ook niet meer.

maar ik hou ervan om met nathalia te knutselen (knippen, plakken, kleien, verven)
of met nathalia te gaan wandelen.
met nathalia naar de bieb om lekker te gaan lezen en boekjes uit te kiezen voor thuis, voor t slapen gaan.
savonds een filmpje kijken met erwin en de weekenden zijn we eigenlijk altijd wel met zn 3tjes op stap. dat maakt mij gewoon gelukkig.

liefs, do

Ik vind het heerlijk om lekker te lezen, lekker in een andere wereld wegzakken, haha! Verder kijk ik graag tv. Eigenlijk ben ik heel erg gek op paardrijden, maar dat heb ik niet meer gedaan sinds ik zwanger was van Zarah. Begint nu toch wel weer heel erg te kriebelen, maar is wat lastig te realiseren.

Verder ga ik morgen samen met mijn vriend een dagje uit: eerst samen naar de bios, en 's avonds lekker uit eten. Voor het eerst sinds 2 jaar dat we weer zoiets gaan doen en we hebben er allebei superveel zin in!

Tuurlijk vind ik het ook heel leuk om samen met Zarah iets te doen: stukje lopen, eendjes voeren, naar de kinderboerderij, boekjes voorlezen, ik wil heel graag met haar naar de dierentuin als het weer het weer toe laat.

Groetjes, Suus.

Hier ook veel te weinig me-time.
Na de kids, het huishouden en het werk, is mama aan de beurt :) Ik probeer wel regelmatig even alleen de stad in te gaan, zomaar even shoppen zonder buggy, dat is wel fijn. En lezen, dat doe ik ook erg graag, maar dat schiet er ook vaak bij in.
Ach, het is maar een periode denk ik dan, het komt misschien wel weer eens.
Liefs, Sophie

Hoi!

Hier ook weinig Monica-tijd, wel veel mama-tijd.
Ik heb zoals sommigen wel weten een leuke nieuwe hobby: taarten maken!
Dat vind ik echt superleuk om te doen en de reacties van de mensen tot nu toe zijn echt super.
Ik doe dit voornamelijk in de avonden en weekeinde wanneer Isabelle slaapt of Stefan er is om op Isabelle te letten.
Isabelle ligt wel overdag nog 1-1,5uurtje op bed, maar dan slaapt ze niet en probeer ik altijd even uit te rusten en naar opgenomen tv programma's te kijken (lees: desperate housewives/de pfaffs)

Verder wandel ik veel met Isabelle,dus ben ik toch veel buiten en dat vindt ik heerlijk.

Liefs Monica

ik lees heel graag en vind het ook heerlijk om te borduren
soaps kijken ( atwt , little house op the prairie enz ) of een mooie film is ook heerlijk

ik heb heel lang fretjes gehad en ermee gefokt maar heb die weg gedaan toen ik zwanger was van karlijn maar mis ze wel erg maar gelukkig heb ik mijn hondje nog

en lekker prutsen in mijn moestuintje

wat ook erg leuk is is dat ik om de zoveel tijd lekker met manlief op de rommelmarkt sta
morgen weer na een lange tijd ( de laatste x was karlijn nog nieteens geboren )
heb er echt zin in lekker dagje samen zonder ukkies ( al komen ze wel langs ivm de bv van floortje )

liefs maurilla

Terug
Bovenaan