Hobby's

Ik zal wel beginnen natuurlijk :)

Als er tijd voor is:
- Maken van gebak (ik bak heel graag) en taarten met een fondant laag (zoals bruidstaarten)
- Lezen (maar daar ben ik al heel lang niet aan toegekomen).
- Mijn werk. Ik heb een internetwinkel met baby- kinderkadootjes.

En natuurlijk speel ik ook graag met mijn kinderen, fiets en wandel graag. Maar bovenstaande dingen is echt IK.

hey leuk!
Mijn hobby's zijn: heb altijd aan dansen gedaan, doe het zelf niet meer, maar vind het wel leuk om naar te kijken.
Verder ben ik graag creatief bezig, maak schilderingen op muren (me eigen tot nu toe), maak hangers voor op kinderkamers, en knap graag oude meubeltjes op. Dit gaat alleen nu allemaal even in heeeeele kleine stapjes haha.
Wandelen vind ik nu heerlijk!

Hoi,
Tja echte 'hobby-hobby's' heb ik niet. Ik ben gek van mijn werk, ben ook super blij dat ik sinds deze week weer aan het werk ben. Verder ben ik wel een sociaal-dier, hou niet zo van alleen thuis zitten. Dus ik ga graag op visite en wij hebben hier ook vaak mensen over de vloer. De deur is altijd open hier, mensen blijven vaak eten enzo. Altijd gezellig. Met die kleine erbij moet je wel wat dingetjes aanpassen, een zooitje spullen mee slepen als je op visite gaat en plannen hoelaat je arriveert en vertrekt haha. Maar we beginnen er behoorlijk handigheid in te krijgen inmiddels. wel probeer ik het een beetje in balans te houden voor die kleine, want ik merk dat het wel vermoeiend voor hem is als we een hele dag van huis zijn. Maar als je de volgende dag dan een rustig dagje thuis pland, gaat dat allemaal prima! :)
Liefs,
Mar

Hoi,
Tja echte 'hobby-hobby's' heb ik niet. Ik ben gek van mijn werk, ben ook super blij dat ik sinds deze week weer aan het werk ben. Verder ben ik wel een sociaal-dier, hou niet zo van alleen thuis zitten. Dus ik ga graag op visite en wij hebben hier ook vaak mensen over de vloer. De deur is altijd open hier, mensen blijven vaak eten enzo. Altijd gezellig. Met die kleine erbij moet je wel wat dingetjes aanpassen, een zooitje spullen mee slepen als je op visite gaat en plannen hoelaat je arriveert en vertrekt haha. Maar we beginnen er behoorlijk handigheid in te krijgen inmiddels. wel probeer ik het een beetje in balans te houden voor die kleine, want ik merk dat het wel vermoeiend voor hem is als we een hele dag van huis zijn. Maar als je de volgende dag dan een rustig dagje thuis pland, gaat dat allemaal prima! :)
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan