Hoe 'verder leven'

<p>Hallo,</p><p>Mn zoontje is zeer plotseling en onverwachts overleden. Heb nog 2 kids dus niet de optie er mee te stoppen dus moet ik wel 'verder leven' voor hen. Maar hoe dan? Probeer mijn best iedere dag weer maar t is zo mega zwaar :( Voor hen probeer ik zo vrolijk mogelijk te doen maar vanbinnen ben ik stuk. Iedereen zegt: het leven gaat toch door he dus je moet gewoon verder. Maar er is niemand die mij zegt hoe ik dat dan moet doen. </p><p>Hoe kan ik nog iets leuks vinden in deze oneerlijke rotwereld?</p><p>Is er hier iemand die iets kan vertellen over wat voor jou hielp? Als er iets is... :(</p>

Hoi hoi,
Wat 'n vreselijk verhaal. Ik heb weet eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik moet zeggen.. Maar ik wil je wel 'n hart onder de riem steken. Ja, dat is wat iedereen zegt maar ik kan me voorstellen dat dat dus echt niet gaat. En idd je hebt nog 2 kids waar je voor verder moet, maar jij hebt ook gevoel. Is er geen proficionele hulp waar je naartoe kan? Misschien helpt dat dan kun je 't van je af praten zo nu en dan.. Het is wel niet te vergelijken maar wij hebben met onze dochter 'n hele moeilijke zware en heftige start gehad en daar heb ik flink last van gehad, ik heb hulp gezocht en moet er 7 Juni voor de eerste keer heen. Hoe oud was je zoontje? Heel veel sterkte met dit zware proces. En kop op!

Wij zijn helaas onze tweelingdochtertjes verloren met 23 weken. Het verlies van een kind of kindjes is niet iets waar je zomaar overheen stapt en verder gaat met je leven. 
Het heeft tijd nodig en vooral ruimte om je verdriet er te laten zijn. En dat kan ook ondanks dat je nog andere kindjes hebt rondlopen. 
Krop het in ieder geval niet op want het moet er toch een keer uit. Dit grote verdriet kan je niet alleen aan. Ga met iemand praten. Mij heeft haptonomie erg goed geholpen. En ik kan je zeggen dat je je op een moment weer wat beter gaat voelen. Je kan het verlies van een kind niet accepteren maar je kan er wel mee leren leven. 
Sterkte. 

dank voor het reageren.
CinB ook moeilijk zeg. Wat voor hulp ga je krijgen? Doop dat t wat gaat helpen
Janneke verschrikkelijk wat er bij jullie is gebeurd :( Ik ga kijken of hier in de buurt iemand is die haptonomie aanbiedt. Al helpt t maar een beetje alles is beter als dit
veel sterkte ook

Terug
Bovenaan