Hoe aankleden 's nachts?

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik had even een vraag, namelijk: hoe kleden jullie de kleine aan in bed met dit warme weer? Ik zit steeds enorm te twijfelen of ze het niet te koud of te warm heeft.. Haar kamertje is ook moeilijk koel te krijgen, het is daar nu 23/24 graden. Dus wat is dan het beste?</p><p>Ze ligt nu met 24 graden in een romper met zomerslaapzak (geen dekentje of laken over), alleen is die slaapzak wel met lange mouwen.. of kan ze ook alleen in een romper?</p>
 
Hier ook 24 graden. Ons zoontje ligt in romper en slaapzak zonder mouwen. Ik denk dat alleen romper eerst goed is, maar dat t in de loop van de nacht misschien toch wat te fris is. 
 
Ik vind het ook altijd lastig hoe ik me zoontje moet aankleden. Bij ons op de slaapkamer is het 27 graden, ik had hem alleen met een luier in een dunne slaapzak gedaan maar dat vond ik toch te warm heb ik hem uiteindelijk een romper aangedaan zonder mouwen met alleen een laken. Zonder slaapzak haat hij wel heel erg liggen bewegen en draaien en met een laken kan ik hem niet goed instoppen. 
 
Ja alleen een romper lijkt me in de loop van de nacht ook wel koud. Ik lig tenslotte zelf gewoon onder de dekens, en ik ga altijd een beetje van mezelf uit, maar ik ben nogal een koukleum dus dat is misschien niet het handigste idee haha.
 
Misschien moet ik toch maar even een zomerslaapzakje zonder mouwen kopen, dan heb ik in ieder geval van alles wat in huis.
 
Afgelopen nacht heb ik onze kleine meid ook gewoon in haar korte mouwen romper met dunne slaapzak gelegd. Halverwege de nacht een dun lakentje eroverheen gedaan voor de zekerheid. Ze is 5 weken en heeft zo veel last van die warmte al 3 dagen echt zielig! 
Vandaag maar weer lekker in een dun rompertje in huis. 
 
Mijn zoontje van 4 mnd doe ik in zijn pamper in de inbakerdoek. Op zijn kamertje is t soms wel 27-29graden.. 
in de deuropening zet ik een ventilator op de zachtste stand, overdag en savonds. Voor de nacht zet ik deze af. 
En nee, hij staat niet op zn bedje gericht maar op de grond:) gwn wat frisse lucht. De kleintjes hebben er zo’n last van. 
 
Terug
Bovenaan