hoe aankleden voor in de slaapzak?

Hoe warm kleden julie de kindjes aan, voor in de slaapzak?
Het is best fris op haar kamertje, en nou vraag ik me af of ik haar straks niet te warm of te koud aankleed.
Wel gewoon nog het dekentje over de slaapzak heen toch?
En maak je het bedje nog steeds kort op met een slaapzak?
want zo'n slaapzak is toch wat langer als haar zelf.
Hoe doe je zo iets??

Groetjes Mama van Joëlla.

hoihoi
Ik leg mijn mannetje gewoon met de kleding die hij aanheeft als hij wakker is in het slaapzakje en dan nog een enkel dekentje eroverheen. Zijn kamertje is ook vrij fris.
Je kunt het testen door in zijn nekje net onder zijn kleding te voelen. Als dat erg broeierig en heet is dan heeft ie het te warm. Ook kun je je kindje even temperaturen als het net uit bed is. Als het dan onder de 37 C is, dan mag er een dekentje bij, gaat het richting de 38 C dan kan er een dekentje af.
Liefs Phira

hoi hoi
Demy ligt in haar rompertje met korte mouwen , dan een pyama jasje eroverheen dan haar slaapzak zonder mouwen en 1 dekentje erover !! Het is bij haar ook fris op haar kamertje !!
Als het straks nog kouder word dan trek ik wel haar pyama broek aan en kan ik er nog een extra dekentje bij leggen , maar dat is nu nog nodig !!

groetjes mariska mv demy

Hi hi,

Ik leg mijn zoon (27-9-2006) in zijn pyama zonder sokken en onder een dekentje in zijn slaapzak.
Ik zorg wel dat zijn kamertje constant 18 graden is.

groetjes,
Claudia

Hoi,

Ik leg Yari overdag in zijn shirt in een slaapzak onder een dekentje, 'snachts doe ik zijn pyama helemaal aan in zijn slaapzak onder een dekentje  omdat het nogal afkoelt.
Ik heb nu nog een dunne slaapzak maar nog ff en dan kan ik denk ik de dikkere slaapzak aandoen.

Groetjes Marina.

ik doe Mirnes broek uit maar laat de rest aan. Vooral omdat die trappelzak geen mouwen heeft, anders krijgt ze koude armpjes.
Eigenlijk doe ik die slaapzak alleen aan om die broek te vervangen. Die broeken zitten toch wel redelijk strak (kleine dikzak) dus het lijkt me voor 's nachts lekkerder om die trappelzak aan te hebben.

Barbara

ik trek marek ook alleen een rompertje met daarover een pyamajasje aan
ik leg hem eigenlijk ook alleen in de slaapzak omdat hij 's nachts de dekens af trapte en zo boven de dekens lag en dat vond ik een beetje te koud .
maar van winter trek ik hem zijn pyamabroekje erbij  aan met eventueel een extra deken.
ik houd zijn kamertje wel alijd op tempratuur zo rond de 18 a 19 graden

groetjes mira mv marek 10 wk

Terug
Bovenaan