Hoe afscheid nemen op je werk??

Hoi allemaal!

Nog een aantal weekjes (6 om precies te zijn - ja, ik ben echt aan het aftellen....) en dan gaat m'n zwangerschapsverlof in. Nu vroeg ik me af of jullie hebben nagedacht over hoe je 'afscheid' gaat nemen op je werk. Meestal is het zo dat je als zwangere wat cadeautjes krijgt als je weg gaat, maar het leek mij leuk om ook andersom iets te doen. Aangezien je collega's natuurlijk 4 maanden het werk zonder jou moeten doen..... Ik ben alleen niet zo creatief en kom niet verder dan een pakketje met beschuiten en muisjes (voor als de baby is geboren).... Hebben jullie misschien leuke ideeën???
Alvast bedankt!

Groetjes,
Kipling26

Hoi,

Bij de Prenatal hadden ze roze en blauwe hartjessnoep. Het schijnt dat Jamin ook allerlei leuke dingen heeft. (taart, snoep) Ze hebben een internetsite, kijk daar eens. Of gewoon lekker iets bij de koffie serveren.

Groetjes, Kat

Hoi Kat!

Bedankt voor je tip. Ik had hier zelf ook al even aan gedacht, maar het probleem is dat ik 2 'supergezonde' collega's heb, die eigenlijk nooit snoepen..... Lastig dus..... Misschien moeten ze voor mij maar een keer een uitzondering maken

Groetjes,
Kipling26

Een collega heeft eeen keer lange vingers met een smeerseltje (waarvan??) door roze met witte en door blauw met witte muisjes gehaald als traktatie.

Ik heb zelf een keer (toen een lange vakantie, maar idee is hetzelfde) tasjes voor mijn collega's gemaakt met relax dingen in dezelfde kleur (stressbal, doucheschuim etc). Met een tekst met kaart: sorry voor de extra stress omdat ik er even niet ben, hier iets lekkers om thuis weer te relaxen...

M

Terug
Bovenaan