Hoe ? Baby 8 weken van 7 naar 6 flessen

Hoi dames, onze dochter is 8 weken en ik zou graag de flessen willen afbouwen van 7 naar 6 flessen. Ze krijgt op dit moment flessen aangeboden 120 water + 4 scheppen. ( meestal ziet onze dag er zo uit 8u-11u-14u-17u-20u-23u en meestal rond 5 snachts een fles.) Vaak is het zo dat ze na de fles van 20u nog uurtje wakker is en absoluut niet in bed gelegd wil worden. uiteindelijk valt ze rond 21.30 in slaap en leggen we dr in bed. De fles van 23u moeten we haar altijd voor wakker maken. ( doe ik dit niet moet ik er snachts 2 keer uit) graag jullie advies hoe dit het best aan te pakken.
 
Hoi,

Drinkt ze de flessen normaal gesproken goed leeg? Want dan krijgt ze per dag wel veel binnen. Op mijn voeding staat bij 120ccmet 4scheppen maar 5 voedingen per dag. Mijn dochter van 10weken drinkt 5x 150cc met 5 schepjes

Dan zou ik overgaan naar 6 flessen (mijn dochter zat met 8 weken al op 5 flessen om de 4 uur en regelde zelf dat ze door ging slapen van half 10 tot 7)

Zelf hebben wij onze dochter nooit wakker gemaakt voor een fles als ze eenmaal sliep. Ze regelde toen ook zelf dat ze van 2 naar 1 fles ging snachts. Als ze eenmaal merkt dat ze meer voeding heeft gekregen, zal ze vast vanzelf langer gaan slapen.



Succes!
 
Met 8 weken gaven wij onze dochter 5 flessen van 150ml en ze sliep dan de nacht door.
Drinkt ze de flessen helemaal leeg? Wellicht kun je proberen de flessen op te hogen zodat in ieder geval 1 fles komt te vervallen.
 
Hai,
Mijn dochter is morgen 8 weken en krijgt 5 flessen van 150ml water met 5 schepjes en 1.5 schepje johannesbroodpitmeel voor de krampjes. 
Schema ziet er als volgt uit:
6.15
10.30
15.00
19.00
23.00
Ze slaapt dan de hele nacht door.
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan