Hoe bedoel je.... er te veel mee bezig zijn!!!

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden,

Had ik vorige maand eindelijk rust en afstand genomen... is het deze maand weer helemaal mis. Ik probeer het zo maar ik kan het zo slecht van me afzetten!
Ben deze maand ook voor het eerst begonnen met ovulatietesten en heb er nu alweer
spijt van dat ik ermee begonnen ben. Door die stomme testen ben ik er nog meer
mee bezig! En als ie nou eens positief zou worden.... nee hoor we zitten op dag 16
en nog steeds niets....! Dus deze maand wordt waarschijnlijk weer een lange cycles,
had gehoopt na vorige maand (toen 28dgn) dat het er eindelijk een beetje regelmaat in zou komen en dat mijn cycles wat korter zou zijn.

Ik begin me steeds meer zorgen te maken over alles... vorige maand dat ik ongi werd
heb ik echt niet normaal veel bloed verloren. Ook allemaal vage grote stolsels! Ik kon
nog geen 1 uurtje een (aller grootste) tampon in of mijn slipje zat al helemaal onder het bloed. Je zou ook zeggen dat na een half jaar die cycles een beetje regelmatig zou worden!

Sorry hoor voor al mijn geklaag, maar zit hierdoor echt heel erg slecht in mn vel.
Als ik het er met mn vriend over heb begrijpt ie ook echt niet waar ik het allemaal
over heb.... en moet ik me volgens hem niet zoveel zorgen maken! Gelukkig heb ik jullie! Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen op vrolijken...??? Veel liefs xxx isa.

Ha Isa,

Ik snap je heel goed van dat niet lekker in je vel zitten, ik zit dan nog maar in ronde 2 maar ik zit vooral rond mijn NOD niet goed in mijn vel.
Een combinatie van zenuwachtig zijn en hopen, maar ik denk ook de hormonen???
Ik kan echt om niets huilen en als mijn man dan vraagt wat er is, dan weet ik dat niet.
Ik weet het dan ook echt niet, ik vind dan gewoon niks leuk!

Ik schreef gister al onder het kopje "sorry", dat mijn NOD 10 juni is (met een cyclus van 37 dagen! Ik was vrijdag en zaterdag een beetje misselijk en dus maar eens een testje gedaan, natuurlijk negatief! Ik baal dan nog meer van mijn ongeduldheid en voel me nog rotter!! Nu ik dus weet dat ik niet zwanger ben, weet ik wel dat mijn cyclus dus nu al meer dan 32 dagen is.

Wat een geklaag he, ik hoop voor je dat het snel raak is!

Groetjes Fennie

Terug
Bovenaan