Hoe begon bij jou de bevalling?

<p>Hoi dames,</p><p>Ik vroeg mij af hoe bij iedereen de bevalling begon. Ik ben nu namelijk 40+4 en heb eigenlijk dit weekend last van harde buiken waarbij soms 10-15 min tussen zit en soms vele langere tussenpozen. Daarbij gewoon een algeheel beurs gevoel/menstruatie kramp onderin mn buik. Nu heb ik vaker deze periodes gehad maar dit zette toen niet door (nu helaas ook niet). </p><p>Liefs</p>

Bij mijn 1ste braken mijn vliezen spontaan met het ochtendbezoekje naar het toilet. Toen begonnen ook gelijk de weeën. Bij de andere 3 allemaal niet,ook  geen voorweeen of harde buiken. Gewoon niks. 
Ik loop altijd overtijd rond dus de andere zijn allemaal tussen de 41,5 en 42 gehaald of ja niet gehaald maar ben gestript. En dat werkte direct. Meteen weeën. 
Bij mijn 3de kindje na het strippen had ik niet direct weeën. Maar voelde aan de onderkant dat het flink week werd en voelde dus verandering. Soort van klaar stomen voor het echte werk. 5 uur later kwam de eerste wee en hij lag er met 3,5 uur in totaal. Strippen heeft voor mij dus altijd gewerkt maar mss omdat ik ook zover overtijd was telkens. 

Bij mij bij alletwee begonnen met gebroken vliezen. Bij de 1e begonnen de weeen na 1 uur, bij de 2e moest ik 20 uur wachten op het 1e krampje. 

Bij mij begonnen met weeën. Geen harde buiken of zo daarvoor. Ook de slijmprop kwam pas toen ik al weeën had.

Ik liep 41 weken zwanger dus gestart met strippen en dit herhaalt tot 3x toe maar geen ontsluiting dus geen mogelijkheid tot strippen. Met 41+6 ballonkatheter gekregen en met 42 weken zwangerschap bevallen door middel van inleiding van een gezonde dochter 3500 gram. Inmiddels is mijn dochter 3 jaar en zwanger van ons tweede kindje, nu hopen op een natuurlijke wijze van begin tot eind! We zien wel hoe het loopt, moet zeggen dat het wel te doen was gelukkig. Veel succes voor degene die nog bevallen moeten, 1 tip accepteer de pijn en luister naar je eigen lichaam en daarna ook als je baby er is, je moedergevoel is het beste! Aldus de kraamverzoegster haha

Terug
Bovenaan