Hoe begon het bij jullie?

<p>Ik ben benieuwd naar ervaringen hoe de bevalling bij jullie begon? Had je al dagen van te voren last?</p><p>Ik voel me sinds vandaag niet 100%. 'zweterig' met momenten en pijn heeeel laag in mijn onderbuik ter hoogte van mijn schaambot. Daarnaast ook veel harde buiken vandaag. Ik heb soms het idee dat het niet meer heel lang duurt. Maar wellicht zijn dit andere klachten, dan aankondiging van bevallen. Ik ben 35 weken zwanger.</p>

Bij de eerste werd ik wakker met een vaag rommeltje in de buik. Soort menstruatie kramp, maar dan meer een golf beweging. Dat werd gedurende de ochtend steeds sterkter. Uiteindelijk werden het weeën. Tussendoor braken de vliezen. En smiddags is ze geboren.
Bij de tweede braken de vliezen en twee uur later weeën en vrij snel daarna werd ze geboren.
Bij beide kinderen vooraf niks gehad aan voorweeen o.i.d
Ben benieuwd wat de natuur nu weer voor mij in petto heeft :)

Bij de eerste braken met 39 weken de vliezen. 23 uur later is onze dochter geboren. Bij de tweede verloor ik met 40+6 om 4uur wat bloed. Ziekenhuis gebeld, mochten komen en bleek al 5 cm ontsluiting te hebben :) om 10.34 is hij geboren. 

Met 36 weken braken plots mn vliezen. Het was 800 uur in ochtend en lag nog lekker te doezelen totdat ik gevoel had dat ik in mn broek plaste, maar dit was niet het geval haha. Het is spontaan gebeurd, zit geen reden achter waarom het nou plots met 36 weken gebeurde, voelde me goed en had echt nergens last van 

Bij de eerste nergens last van en ineens braken me vliezen met 40+3 en kwam ik in een weeenstorm. Bij de tweede verloor ik rond 38+4 mijn slijmprop en 6dagen later begonnen de weeen en ben ik 12 uur later bevallen. Helaas niet te voorspellen ? wel bij  pijn of als je het niet getrouwd direct vk bellen bij mij zijn ze ook paar keer geweest terwijl het nog niet zover was en paar keer ctg gehad..beter safe
Veel succes strakjes 

Bij de eerste met 36 weken kreeg ik ineens s’nachts buikpijn, ik dacht eerst dat ik te veel had gegeten en last van me maag had gekregen (was de nacht na 2e kerstdag) haha. Maar het bleef maar aanhouden en werd steeds pijnlijker. En op de wc braken me vliezen dus wist toen genoeg. Wel een spoedkeizersnede omdat ze verkeerd lag.
En bij de tweede met 38 weken ging het heel snel toen had ik rond 18.00 uur beginnende weeën. En 18.45 was ik in het ziekenhuis en rond 20.00 bevallen. Toen had ik geen eens tijd om om een ruggenprik te vragen.

Terug
Bovenaan