Hoe begon jou bevalling en ervaringen met Strippen?

Hallo Dames,Ik ben vandaag 38-3 zwanger en ben er helemaal klaar mee (zacht uitgedrukt).Veel buikpijn (menstuatiepijn) al erg vroeg dus kind is al vroeg in gaan dalen. Ook mijn rug doet erg zeer en slaap waardeloos (nu 3.45 nog steeds wakker).
(Sorry moest even mijn geklaag opschrijven om jullie een beeld te geven hoe mijn zwangerschao verloopt)
Nu ben ik afgelopen dinsdag bij de vk geweest en had het over strippen. Ze vond het nu nog een beetje vroeg maar wilde vanaf volgende week het wel gaan doen. Wat zijn jullie ervaringen?
Verder hebben mijn vriend en ik afgelopen week zo dagelijks seks gehad (moet goed zijn voor opwekken van de bevalling) Maar helaas een hele nacht voorweeen en daar bleef het bij.Wel afgelopen nacht zo erg dat ik dacht dat het begonnen was.. rond 12 uur had ik was zeurende pijn in mijn buik, toen kreeg ik last van weeen. Vanaf 3 uur kwamen ze regelmatig om de 3/4 minuten en ze duurden gemiddeld 1.15 ongeveer. Ik dacht Jaaaaaa het begin.. Uiteindelijk lag ik niet meer lekker op bed en aangezien mijn vriend lekker sliep ben ik er maar uit gegaan om half 6. Eenmaal beneden aangekomen waren de weeen weg :O Shiiiit!! Jullie dit al eens mee gemaakt?
Graag hoor ik jullie ervaringen.

Hey,
Herken het helaas. Ook nog wakker en mn buik zeurt al een tijd. Nu 39,1 week. Wat fijn dat jou vk wel wil strippen. Die van mij wil pas na 40weken kijken of ze ingrijpen willen overwegen.
Ervaring heb ik verder helaas niet, is de eerste.
Maar iig wel iemand die je helemaal snapt en erg benieuwd is naar anderen die hier ervaring mee hebben.
Succes!

Sterkte met deze laatste loodjes....Klinkt niet echt fijn.
Ik dacht dat strippen alleen maar zin heft als je lichaam er al echt klaar voor is. Dat zou natuurlijk nu al zo kunnen zijn, maar daarom zal je vk er wel mee willen wachten. Het lijkt me toch dat het niet al te lang meer zal duren als je al zoveel last van weeen hebt...maar k weet dat die laatste dagen zoooo langzaam gaan!
Nog even volhouden! Straks ben je het allemaal weer vergeten...klinkt nu misschien een beetje als een dooddoener, maar je zult over niet al te lange tijd je kindje lekker vast mogen houden!

Sparkle (34 weken zwanger)

Heey
Yup dit herken ik me ook maar al te goed , Ik ben nu 38 weken zwanger en mijn buik zeurt soms flink op sommige momenten ook een paar gedacht he misschien komt de bevalling nu op gang .
Vind het erg spannend allemaal vooral omdat dit mijn 1e kindje is ben ontzettend benieuwd waneer ze er klaar voor is :)

Terug
Bovenaan