<p>Ik heb er nooit zo bij stilgestaan maar nu we de overstap naar opvolgmelk gaan maken heb ik het idee dat ik de hoeveelheid melk niet goed bereken. We zijn bezig met het afbouwen van een fles aangezien ze van opvolgmelk max 800 mag hebben als ik het goed begrepen heb. Ze eet ondertussen lekker haar fruit rond 10, papfles in de ochtend is nog even oefenen (pap met lepel vindt ze nog erg vreemd, maar gaan hopelijk snel de overstap maken) ze begint langzaamaan steeds meer brood te eten tijdens lunch en avondeten gaat ook lekker. Nu vraag ik me af hoe ik de flessen moet tellen. Ik heb nu altijd 5x180/6 geteld ipv 5x200 (totaal van fles met schepjes zoals op verpakking staat) Nu we naar 800 gaan en ik op mijn manier reken dus 4x180/6, kom ik dus niet bij 800 uit en zou ze eventueel ergens op de dag een grotere fles mogen. Maar reken ik de totale fles met schepjes dan kom ik op 800 uit. Nogal een warrig verhaal, maar wil ons meisje de juiste hoeveelheid geven. Ze laat namelijk maar heel zelden iets in de fles zitten, ze vindt het echter wel prima dat we aan het afbouwen zijn, anders meldt ze zich wel. Ik wil haar niet te weinig of te veel geven omdat ik mogelijk op de verkeerde manier reken.</p>