vraagje
hoe berekenen jullie je nod.
mijn cyclus is niet altijd regelmatig. we zijn vanaf oktober 06 bezig voor ons eerste kindje
heb een hele tijd hier op het forum gezeten maar ben een tijdje weggeweest.
stel
de 19e is de eerste dag van ongi dan is dit het begin van je cyclus.
de laatste dag voor je volgende ongi is de laatste dag van de cyclus.
ja??
de vorige cyclus was 26 dagen.
reken je dan je nod op de 26e dag??
het is namelijk zo mn cyclus was de vorige keer 26 dagen die daarvoor 32 en die daarvoor 29. dat is erg onhandig want ik weet van te voren niet hoe lang mn cyclus duurt dus kan ik ook niet echt weten wanneer mn nod is toch..
kwam er toevallig achter dat als mn cyclus 26dagen zou zijn deze keer dat ik dan vandaag mn eerste nod heb.
maar hoe berekeneen jullie dat houden jullie de lengte van de vorige aan of nemen jullie een gemiddelde.
ppff het is wat hopen dat we maar allemaal snel zwanger mogen zijn hoef ik hier mn hoofd ook niet meer om te breken
hoe berekenen jullie je nod.
mijn cyclus is niet altijd regelmatig. we zijn vanaf oktober 06 bezig voor ons eerste kindje
heb een hele tijd hier op het forum gezeten maar ben een tijdje weggeweest.
stel
de 19e is de eerste dag van ongi dan is dit het begin van je cyclus.
de laatste dag voor je volgende ongi is de laatste dag van de cyclus.
ja??
de vorige cyclus was 26 dagen.
reken je dan je nod op de 26e dag??
het is namelijk zo mn cyclus was de vorige keer 26 dagen die daarvoor 32 en die daarvoor 29. dat is erg onhandig want ik weet van te voren niet hoe lang mn cyclus duurt dus kan ik ook niet echt weten wanneer mn nod is toch..
kwam er toevallig achter dat als mn cyclus 26dagen zou zijn deze keer dat ik dan vandaag mn eerste nod heb.
maar hoe berekeneen jullie dat houden jullie de lengte van de vorige aan of nemen jullie een gemiddelde.
ppff het is wat hopen dat we maar allemaal snel zwanger mogen zijn hoef ik hier mn hoofd ook niet meer om te breken