hoe berekenen jullie nod??

vraagje
hoe berekenen jullie je nod.
mijn cyclus is niet altijd regelmatig. we zijn vanaf oktober 06 bezig voor ons eerste kindje
heb een hele tijd hier op het forum gezeten maar ben een tijdje weggeweest.
stel
de 19e is de eerste dag van ongi dan is dit het begin van je cyclus.
de laatste dag voor je volgende ongi is de laatste dag van de cyclus.
ja??
de vorige cyclus was 26 dagen.
reken je dan je nod op de 26e dag??
het is namelijk zo mn cyclus was de vorige keer 26 dagen die daarvoor 32 en die daarvoor 29. dat is erg onhandig want ik weet van te voren niet hoe lang mn cyclus duurt dus kan ik ook niet echt weten wanneer mn nod is toch..

kwam er toevallig achter dat als mn cyclus 26dagen zou zijn deze keer dat ik dan vandaag mn eerste nod heb.

maar hoe berekeneen jullie dat houden jullie de lengte van de vorige aan of nemen jullie een gemiddelde.

ppff het is wat hopen dat we maar allemaal snel zwanger mogen zijn hoef ik hier mn hoofd ook niet meer om te breken

Hai Juppie!!
Inderdaad ingewikkeld, die cyclus van jou!!
Ik zou voor de zekerheid uitgaan van mijn langste cyclus en die dag tellen als NOD maar op babybrabbel kun je je gemiddelde  NOD aan de hand van je laatste 3 cyclussen uitrekenen.. Misschien heb je dan een beetje houvast..
www.babybrabbel.org bij interactief en dan datum calculator!!
Suc6!!

goh das echt enorm handig zeg.
wist niet dat het er was super dank je wel.
ze hebben het gemiddelde berekend op 30 dgn dus dan zou ik over 5 dagen mn nod hebben spannend. hoor

Dat is zeker spannend!!
Mijn NOD is morgen al..
Ik kon het alleen niet laten om vanmorgen al te testen maar die was negatief ..
Heb wel allerlei klachten die ik normaal niet heb, maar misschien hebben die wel weer een andere reden ofzo.. Het kan natuurlijk altijd nog dat ik te vroeg getest heb, maar ik reken nergens op en zie het dan wel weer!! Denk dat ik anders al   wel een licht streepje op de test zou zien.. Voel jij al iets??

en ben je al ongi?? of nog niet.
mijn rode duivels zijn er nog steeds niet. zit nu op dag 29.
als ik uit ga van het gemiddelde zou zondag mn nod zijn.
erg spannend.

Terug
Bovenaan