<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik nu 12 weken zwanger ben en toch rondloop met wat vragen waarbij wat inzichten van anderen prettig zouden zijn.</p><p>Ik ben erg bezig met nadenken hoeveel dagen ik wil gaan werken als ons kindje er is en kom daar eigenlijk niet uit.</p><p>Mijn man (eigen bedrijf) gaat zichzelf 2 dagen vrijplannen en is dan thuis. Diep in mijn hart zou ik het liefst ook max 3 dagen werken, maar mijn werk kan ik denk ik niet in 3 dagen uitvoeren. Het zou dan betekenen dat ik waarschijnlijk iets anders zal moeten gaan zoeken. Mijn contract loopt volgend jaar af en ik acht de kans reëel dat het niet verlengd zal worden wanneer ik maar 3 dagen werk.</p><p>4 dagen werken vind ik eigenlijk teveel. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Wellicht nog kijken naar de tussen weg van 3 om 4 dagen?</p><p>Het is niet dat we perse de financiën nodig hebben, maar ik vind het zelf wel lekker om mijn eigen inkomsten te hebben. Ook om te voorkomen dat er teveel druk komt te liggen op de werkzaamheden van mijn man.</p><p>Thanks alvast voor het meedenken!</p>