Hoe betrouwbaar geslachtsbepaling 15wk

Hallo iedereen.

Ik ben 15w6d zwanger als het goed is van een kleine meid. 2 dagen geleden(15w4d) heb ik een geslachtsbepaling echo laten doen. Daar zei degene die het uitvoerde dat ze met 100 procent zeker wist dat het een meisje is. Ik wil het graag bekend maken en héél graag jurkjes enz gaan kopen. Maar je hoort soms van die verhalen dat een jongen opeens ene meisje blijkt met de 20 weken echo of andersom. Dus vroeg me af hoe vaak komt dat voor? En was diegene die de echo maakte dan ook 100 procent Zeker? Mij mij had ze het ook nog in 3d laten zien. Dus neem aan dat het wel goed is toch???

Xx

Bij mij was het ook met 15 weken te zien dat het een meisje werd en werd
Daarna nog meerdere malen bevestig 
Je zag duidelijkheid 3 streepjes die horen bij een meisje 
Als je het ook nog in 3d heb gezien mag je ervan uit gaan
dat het goed Zit 
Gefelicteerd!!!!!!!

Bij mij was het ook met 15 weken te zien dat het een meisje werd en werd
Daarna nog meerdere malen bevestig 
Je zag duidelijkheid 3 streepjes die horen bij een meisje 
Als je het ook nog in 3d heb gezien mag je ervan uit gaan
dat het goed Zit 
Gefelicteerd!!!!!!!

Wij hebben die echo met 16 weken laten doen, en bij ons werd er ook gezegd met 100% zekerheid een jongen.
Tegenwoordig kunnen ze dit inderdaad al aardig betrouwbaar zien vanaf week 13, de verloskundige zei bij ons ook 16 weken? Dat wordt een makkie om te zien.
Het is na die echo nog meerdere malen bevestigd, maar binnen 4 weken kan ik pas vertellen of het ook daadwerkelijk klopte ?

Bij ons liep het wel anders. Met 20 weken een medische echo gehad in het ziekenhuis. Toen werd er met 99% gezegt dat het een meisje werd. Bekendmaak feestje gehad met taart en al!!

ivm de groei van onze kleine wou de verloskundige met 30 weken een groeiecho doen en toen kregen we te horen dat we een jongetje verwachten. Was wel even een shock en Ff wennen. 

Inmiddels ben ik bevallen van een prachtige jongen. 
Zo kan het dus ook gaan haha

Ik heb met 15w1d een echo gehad waar ze al heel erg snel zagen dat het een jongetje is. Ook met de 20 weken echo, zodra ze beeld had, zei ze dat we een jongetje zouden krijgen. Ik ga er nu dus echt wel vanuit dat het goed zit, heb zelfs bewijs mee op foto en daar is het echt goed te zien.
kan over een week of 15 natuurlijk nog steeds verrast worden met een meisje, maar daar ga ik niet meer vanuit.
gefeliciteerd en geniet ervan!

Terug
Bovenaan