Hoe betrouwbaar is 2e streepje op Romed test???

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik heb net, tegen beter weten in, alvast getest.
Ik had nog een Romed test liggen en weet onderhand dat dit niet de betrouwbaarste testen zijn.

Aanstaande zondag is het pas 14 dagen na mijn eisprong, maar ik voel me zo anders.
Ik kan het niet precies beschrijven maar een 'zwaar' gevoel in mijn buik en soms ook misselijk. Vooral na het eten.
Ik heb echt het gevoel dat het deze keer weleens raak zou kunnen zijn.

Dus heb ik net een Romed Test gedaan en daar kreeg ik een flinterdun 2e streepje. Maarja ik kan er nog niet blij mee zijn omdat ik al een aantal keer gehoord heb dat ze niet goed werkte.

Zijn er meiden waarbij de Romed wel goed heeft gewerkt. Dus positief aangaven, en ook echt zwanger zijn?

Natuurlijk heb ik ook Clear Blue testen in huis, maar die wil ik echt pas van het weekend doen. (Misschien toch bang voor teleurstelling????!!!!!)

Kan iemand me helpen, ik ben ook zo ongeduldig, hihi

Liefs MM

Sorry, Geen ervaring hier met de romed. De enige test die je 4 dagen voor nod kunt doen is de sensitest(.nl) zover ik weet. Lees hier idd weinig goeds over romed. Had er zelf   nog nooit van gehoord. Ik hoop dat de romed jou goed nieuws heeft gebracht, want er kan toch eigenlijk geen streep komen als je het hormoon niet in je lijf hebt?!
Laat je het ons weten?!
xxx Annette

Hoihoi
Ik wil je echt geen rotgevoel geven, maar die romed testen zijn niet te vertrtouwen!
ik heb maar liefst 5 testen gedaan met 5 streepjes en ik ben (na bloed onderzoek) zeker niet zwanger!! laat je vriend er maar eens op plassen je zal zien dat ie dan ook een vaag streepje geeft!
misschien ben je wel zwanger, je   bent tenslotte niet ongesteld, maar ga niet af op die Romed testen, datkomt hard aan. En ik kan het weten. lees de discussie: een streepje is een streepje. maar eens
Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!!
Maar wacht op een andere positieve test!!aub!!
Groetjes Ella

Ojee! dat is echt balen zeg. Nou mijn hoop hangt ook niet van die test af.
Ik geloof er niet in.

Ik heb nog wel dagelijks een paar uur een 'zwaar' gevoel in mijn buik. Dit kan ik me ook herinneren uit mijn vorige zwangerschappen.
Helaas is niks zeker tot mijn nod.........en die duurt nog 5 dagen.
De tijd kruipt voorbij zeg.

bedankt voor je reactie!
liefs MM

hoi mm
probeer geduld te hebben meid.je kan beter pas ruim na je nod testen want als je eerder test en het is negatief weet je nog niks.als je je zwanger voelt heb je goede hoop dat t raak is,word je ongi dan heb je duidelijkheid,blijft je ongi uit dan blijft de hoop.
voor mij is ook een tijd aangebroken van geduld hebben.ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad en joost mag weten wanneer mijn ongi hoort te komen en wie weet blijft het wel weg door een nieuwe zwangerschap.ik wacht tot 10 mei met testen.
sterkte.
groetjes kari

Meiden, allemaal badankt voor jullie reactie!!

Ik weet nog niets hoor. Van die test ga ik niet uit.
Ik voel me wel een beetje zwanger, maar ik heb al vaker gelezen dat je lijf je voor de gek kan houden.

Dinsdag is mijn nod ongeveer. Die verschilt nogal eens. Wanneer ik uit ga van de langste cyclus, is die donderdag.
Dus voor donderdag ga ik niet testen.

Nog even spannend. Maar zoals Kari zegt, ik kan nog wel even hoop houden en dat is ook heel leuk. Lekker fantaseren....

Ik hou jullie op de hoogte!
groetjes MM

Terug
Bovenaan