Hoe bevallen?

Hebben jullie al nagedacht over evt. hoe jullie willen bevallen?

Thuis of in het zh, liggend, hurkend op de baarkruk, enz?

Ik heb ons dochtertje (nu 8 jaar) onderwater gekregen....speciaal bad gehuurd enz. Is voor iedereen aan te raden; mijn zoon (nu bijna 10 jaar) duurde 27 uur!!!! En mijn dochter was er binnen 2 eneenhalf uur!!! Verschil of niet? Het warme water verzacht de weeen en ontspand de spieren, waardoor het vlotter gaat....

Een bad huren is redelijk prijzig, waarschijnlijk mag ik van de vk nu in mijn gewone ligbad bevallen.....

gr, Suus

Hoi Suus, het lijkt me wel lekker in bad bevallen maar ook best vies ik denk dat je dan ook echt in een bad met bloed zit of niet?
Ja ik ben een leek ik heb het nooit gezien ofzo hahaahah.
En bij mij was het bij de eerste zo dat toen ik lekker in bad ging liggen dat de ontsluiting juist niet snel ging en ik dus niet opschoot toen de vlskn thuis kwam zei ze je moet gaan lopen want het gaat zo heel lang duren, en het klopte wel ik ging lopen en ik ging vrij snel toen.
Maar nu ik weet het niet wat ik ga doen ik wilde bij de eerste alleen maar liggen op me zij en bij de tweede was de inleiding dus bleef ik ook liggen want dat ging zo snel en mischien ga ik nu wel lopen ik weet het niet we zien het wel.

Hopelijk gaat het snel want pfff wel weer eng hoor!

Succes verder groetjesss Mina

Hoi Suus,
ik heb bij m'n vorige twee bevallingen tot aan de persweeen heen en weer gelopen en over stoel, aanrecht of keukentafel heengehangen.
Ik ben pas gaan liggen toen ik moest persen en dat ging toen prima.
Maar tijdens deze zw.schap heb ik ontzettend veel last van mijn bekken en kan ik al heel lang niet meer op mijn rug liggen dat doet zo'n zeer.
Dus ben wel benieuwd hoe het nu gaat. Een van de vlk zei dat ik dan msch beter op de baarkruk kan bevallen.
Nou we gaan wel zien. Hij of zij moet er toch uitkomen.
gr. Fransine