Hoe bevalt de buggy van het Kruidvat

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Wie heeft de buggy van het Kruidvat en hoe bevalt hij.

Ik hoor het graag van jullie.

Gr,
Lin

voor mij bevalt hij prima maar mijn eisen zijn ook niet zo hoog,

die kleine kan er goed in zitten doordat de rugleuning iets wat platter kan dan rechtop. de wielentjes kunnen zwenken en veren acheter wat mee. ik gebruik hem alleen voor kleine stukjes en dan is hij   perfect ik heb de kleur aqua

Hoi hoi,

Ik vind het een prima ding voor die prijs.
Hij rijd goed ,kan een beetje plat(geen ligstand),ik vind het een handig regenscherm.
ook bij mij is het alleen voor als ik ergens mijn "dure"wagen moet achter laten,dan vind ik geen fijn idee .

Ik heb ook aqua die vond ik het mooist.

groetjes Merel

Hi Meiden bedankt voor jullie reacties.

Ik had ook graag de kleur aqua willen hebben maar die hadden ze dus niet meer ik heb nu de rode.

Ik vlieg binnenkort naar amerika en ik wil mijn mooie dure wagen niet meenemen in het vliegtuig en om nu een dure buggy te kopen vind ik ook zo zonde.
Ik hoop dat hij me bevalt.

gr,
Lin

Hoi hoi,

Je moet eens zien hoe ze te lopen gooien met je spullen.
Ik denk dat je er best goed mee weg komt voor je vakantie hoor.
Om nou een buggy van 200 euro te kopen,dan kan je net zo goed je wagen meenemen.
Hoe oud is je kindje?ben gewoon nieuwsgierig.
Zo wel een eind vliegen zeg,wel spannend zeker.
Wij hebben een hele grote tent gekocht en gaan kamperen in Frankrijk ,Spanje of Italie,ook best spannend dus.

groetjes Merel

hoi,

ik heb een zoontje van 5 maanden.

Lekker zeg kamperen. Wij doen het normaal ook elk jaar maar hij is er nu nog wat te klein voor. We kijken wel al erg uit naar een kampeervakantie volgend jaar.

En het is een vlucht van 11 uur ik hoop dat het goed gaat en da hij heeeeel zoet is

Wanneer gaan jullie kamperen?? hoe oud zijn jou kind(jes)

Gr,
Lin

hoi hoi,

Ik ga waarschijnlijk binnen as maandag en twee weken.
Vroeger vaak gekampeerd.
Mijn zoontje is dan 5,5 maand,wel jong maar we hebben wel een hele grote luxe tent.
Ach ja als het niks wordt gaan we weer naar huis.
pffffff 11 uur vliegen das lang he.....ik wordt zelf altijd een beetje naar van vliegen.
Maar jij doet de kleine ook al in de buggy dus?tijdelijk natuurlijk,dat had ik al gelezen,
Weet jij vanaf welke leeftijd ze er normaal gesproken in kunnen?
Armando zit stevig ,maar nog niet los.zie foto.

dit is hem in de buggy.
Whahaha let maar niet op mij hoor ,ik sta er een beetje sneu bij.

Terug
Bovenaan