hoe bevalt een loopfiets?

We denken erover om Enzo met zijn verjaardag een loopfiets te geven. We hebben mooie gezien met een verstelbaar zadel en stuur en handremmen.
Ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft daarmee.
Ik las dat het erg goed is voor het evenwicht en dat als hij daarna wil fietsen, de overgang heel erg makkelijk is omdat hij al zijn evenwicht heeft.

liefs
di silva

Julian fietst al een paar maanden op een fiets met zijwielen. Hij steunt daarbij nog echt op die zijwielen, dus zijn evenwichtsgevoel is nog niet helemaal optimaal.
Sinds afgelopen weekend heeft hij ook een loopfiets, namelijk deze:

Hij bevalt goed. Julian vindt het erg leuk (net als al die andere fietsjes die hij heeft) en ik zie dat hij steeds langere stukjes "met zonder voetjes" fietst. Hij leert er dus al snel van. Het is ook heerlijk om een stuk te wandelen terwijl hij op de fiets mee gaat. Ik zou zeggen: doen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi,

Jamie heeft vorig jaar voor zijn verjaardag een loopfietsje gekregen van firstbike. Hij bevalt super. Vorig jaar ging hij al als een trein en nu nog sneller, hihi. Hier dus een groot succes. Een echt fietjes vindhij nog neit echt leuk, maar het loopfietsje is hij nog helemaal bij mee.

Groetjes Natasja

Tess vindt haar loopfiets helemaal geweldig, sinds twee weken heeft ze door hoe het moet en als je dan ziet hoe snel ze handig worden met zo'n ding.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan