hoe bevalt het jullie moeder en vader zijn!

Hallo Allemaal,

hoe bevalt het jullie om te mogen zorgen voor zo  lief klein afhankelijk  hummeltje?

Wij vermaken ons het opperbest, ik vind het wel een beetje moeilijk i.v.m voeding om de rest draaiend te houden( zoals huishouden en goed en gezond eten).
En me middagdutje schiet er eigenlijk standaard bij in.
Ik vind het wandelen met de kinderwagen echt fantastisch, jammer van me wond van de keizersnede want ik wil wel constant buiten lopen( helaas geen energie voor).

In de nacht wil onze Niels niet in zijn eigen bedje slapen dan is het dus constant brullen tot je je hem oppakt.

Kraamvisite is echt wel erg leuk.
al die leuke kaartjes steeds in de bus vinden( fantastisch)

groetjes Barbra en Niels

ps degene die nog moeten bevallen succes

Hoi,

Het bevalt mij heel goed om moeder te zijn van onze kleine meid. Ik kan het huishouden goed bijhouden. De was is netjes bijgewerkt, ik kook elke dag lekker vers en het huis is lekker schoon. Als Femke een wat mindere dag heeft dat moet ik wel eens wat laten liggen, maar omdat ik alles heb bijgehouden kan het wel een dag blijven liggen. Femke eet heel goed en groeit hard. Ze slaapt heel goed door, dus kan ik veel doen. S'nachts slaapt ze in haar eigen bed. Ze heeft 2 dagen op onze kamer gelegen en is toen naar haar eigen kamer verhuisd. Omdat mijn man elke dag vroeg op moet geef ik femke s'nachts ook voeding. Overdag doe ik dat ook omdat mijn man is werken. Als hij thuis is dan doet hij het graag. Ik ben gister gaan wandelen met haar. Geweldig. Ik sta op de markt en zag nu mijn collega's weer. Als een zeer trotse moeder liep ik over de markt met femke in de kinderwagen. Ook leuk is dat ik een jaren 60 kinderwagen heb, die vind iedereen heel erg mooi.
Helaas moet ik binnenkort al weer gaan werken, omdat ik zelfstandig ondernemer ben. Ik sta op de markt met baby en kindermode en het seizoen breekt nu aan voor mij. Ik heb gelukkig maar 3 markten, waarvan 2 ochtenden dus hoef ik femke niet veel te missen.
groetjes linda en femke 5-3-2007

We zijn nu al een beetje gewend aan de gebroken nachten en ja ook ons kindje wil het liefst bij ons slapen. Lopen doe ik nog niet zo veel gisteren voor het eerst een blokje naar buiten geweest, lekker onze schoonheid aan de buurtjes showen,  maar vandaag moest ik dat bezuren door erge rug pijn. Al het bezoek vind ik geweldig en alle kaartjes die we krijgen is ook erg leuk. Jammer alleen slapen gaat niet geweldig verder geweldig leven.

Nou op zich bevalt het wel hoor, maar ik heb er twee nu, en het lijkt wel of ze afspreken wie er s nachts gaat spoken....
Begin nu toch wel moe te worden, adrenaline is op denk ik...maar ik geniet vreselijk van mijn twee meiden hoor, ondanks dat naomi (vandaag 2 weken) denkt dat ik van de campina ben en de hele dag beschikbaar ben...geniet ervan, want ik weet hoe lang  het duurt...weet ook al dat ik 04-06 weer voor het eerst moet werken.....zucht...

Liefs Yvonne, mama van ilse 3jaar en naomi 2 weken

Hier gaat alles ook lekker zijn gangetje,
ons mannetje is morgen al weer 5 weken.
Zijn grote broer is ook heel erg trots, we zijn een gelukkig gezinnetje :)

Groetjes
Chris

He hallo allemaal,

Bij mij was de roze wolk in het begin absoluut niet aanwezig. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met onze kleine prinses Kyara maar gebroken nachten en de hele impact op je leven waren voor mij vooral de eerste 2 weken ontzettend zwaar. Nu ben ik een beetje aan het wennen en gaat het allemaal wel weer een stuk beter, maar mijn kraamtranen hebben zeker wel langer geduurd dan alleen "de 5de kraamdag". Gelukkig heb ik heel veel steun aan de mensen om me heen en een super kraamzorg gehad die me goed door de eerste periode heen hebben geholpen.

Groet,
Nymue

Hoi,

Ik geniet er erg van. Ik heb een rustige baby en een gezellige dochter van 20 maanden. Het is best druk. Soms komt er van slapen niet veel. Daar baal ik dan wel erg van want ik ben wel moe en heb dan ook van die fijne wallen onder mijn ogen.

Ik voel me gelukkig heel goed, maar probeer wel rustig aan te doen. Al doe je snel weer best veel. Mijn man is weer aan het werk dus komt er veel op mij aan, dat vind ik wel jammer. Gelukkig hebben we een super zwager die regelmatig heerlijke maaltijden komt brengen, echt super! Dan heeft mijn man tijd om leukere dingen te doen met de kinderen i.p.v. koken. Ook komt mijn moeder wel eens mijn dochter halen om te spelen of om even te helpen in het huishouden. Een fijne familie dus.

Fleur

Terug
Bovenaan