Hoe bevalt t werken??

Ik heb nog een paar weekjes en Anhoewel ik er eerst naar uit zag merk ik dat ik er stiekem ook wel tegenop zie.

Voor iedereen die weer begonnen is....
Hoe bevalt t?
Valt t mee of tegen?

Heerlijk thuis hier! Anders had ik officieel morgen moeten beginnen!!!

Maar ik ben druk zat en verveel me geen moment!
Ik had er zelf niet aan moeten denken om weer te gaan werken. Iedereen om me heen vraagt zich ook af
'wanneer ga je weer werken?' hahah nou gewoon NIET!

Ben gewoon onder de mensen, op schoolplein staan genoeg moeders om mee te teuten! Met mijn collega's heb ik goed contact, veel verjaardagen in onze grote familie.... nee hoor ik ben blij met mijn keuze...

En nee ik ben geen suffe huismus die thuis blijft bij de kinderen...

Ben nog niet begonnen, mag over 2,5 week weer.. Heel veel zin in maar toch zie ik er wel 'n beetje tegenop, niet tegen m'n werk opzich maar hoe t zal gaan bij de oppas (schoonmoeder) enzo, is voor haar toch ook weer heel anders om dan voor 2 kindjes te zorgen, ze is ontzettend goed en lief maar wel 'n beetje flauw zeg maar, heeft het al snel zwaar ;-) Daar baal ik weleens van, ben zelf helemáál niet zo dus kan me weleens ergeren, al moet ik super blij zijn dat ze ons helpt natuurlijk, maar toch hé... ;-)

Laatste fles zit er weer in, duik snel m'n bed in! Helaas nog steeds geen doorslaper :( Dus mag over 'n paar uurtjes weer ff in actie komen ;-)

Haha erg herkenbaar.
Idd de kleine achter laten bij (schoon)moeder.
En hier zijn de ook heel lief en zijn we blij dat ze willen oppassen hoor. Maar het is toch anders.

Heb er aan de ene kant wel zin in maar in de andere kant totaal niet. Al dat geneuzel.

Maar goed ik ben ook niet echt goed in thuiszitten.
Merk ook dat ik steeds luier wordt. Als ik twee dingen gedaan heb vind ik al dat ik een drukke dag heb gehad. Haha

En hier ook nog geen doorslaper helaas. Vannacht dan toevallig wel maar dat was weer de eerste keer sinds anderhalve week :-s

Ben daar ook wel beetje klaar mee inmiddels.
Hoop dat t snel afgelopen is.

Komt helemaal goed met werken hoor. Ik zag er ook tegenop maar eenmaal begonnen went het wel. Ik geniet meer van de momenten dat ik thuis ben dat is ook wat waard.

Terug
Bovenaan