Hoe buikje nog even verbergen?

Titel spreekt voor zich, lijkt me. Ben nu 10w5d zwanger van de tweede (dochtertje is 19 mnd) en mn buikje begint echt al te bollen. Zullen wel mn darmen zijn, maar toch...

Heb 18 november weer een echo, om de exacte termijn te bepalen. Daarna wil ik het pas op mn werk vertellen. Maar...mn buikje bolt aardig op.

Iemand tips om 'm nog krap 2 weken verborgen te houden?

Soort van slobbertruien aandoen ofzo? Al zou dat natuurlijk ook opvallen als je het nooit draagt.

Moeilijk zeg. Ik heb het namelijk al verteld bij 9w5d omdat ik het idd ook al echt niet verborgen kon houden en tot 12 wken mijn mond dicht houden ging echt niet op. Nu ben ik bijna 15 wken en heb me toch al een buik zeg,,,, poeh e..

Iig geen tuniekjes aandoen, daar valt een buik sneller van op. Evenals truien die over je billen vallen. Succes ermee.

Tsja, ik draag dus altijd redelijk strakke truitjes/vestjes. dus ineens slobbertruien zou enorm opvallen. Misschien maar wat blousjes ofzo, die zitten niet altijd even strak...

Gelukkig nog maar 1,5 week...

Ik draag juist tuniekjes, die wat losser vallen, en veel laagjes. Ik loop al wel in positiebroeken. Wil echt niet dat mn leerlingen het voor de 12 weken weten, gelukkig nog maar 2 weekjes geheimhouding ;) 18de weer voor een echo met 11,5 week, daarna mag iedereen het van me weten.

Liefs

ik heb het meteen verteld op mijn werk....we zijn erg close, weten zelfs wanneer mijn eisprong is zeg maar...hahahaha.
dus hier geen geheimen.
en de klanten mogen het ook weten hoor, al zeg ik het niet meteen tegen iedereen, laat ze maar denken, goh, veel pepernoten offe.... ;)

ons dochtertje van 3 weet het nog niet, het lijkt me zo lang te duren voor haar ,we hebben het er wel veel over maar nog niet specifiek dat er een baby in mijn buik zit...al zei ze laatst wel, 'mama, wat heb je een dikke buik'...en 'waarom heb jij van die grote bosrtjes...wil ik ook'...hahahahahahah!
even kijken of we het vol houden tot we weten wat het wordt...dan kunnen we echt duidelijk zeggen of ze een broertje of zusje krijgt...nu wilt ze ze alletwee!

maar dat was de vraag niet....
euhhhh, een lekker sjaaltje omknopen en over je opbollende buikje laten hangen?

Terug
Bovenaan