hoe dachten jullie erover

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

was toch ff nieuwsgierig hoe jullie er voor en tijdens  de zwangerschap over dachten?
ik heb altijd geroepen ik zou graag een jongen willen lekker stoer. ik hield niet van staartjes, roze kleding, jurkjes enz. dus een dochter zou ik moeilijk vinden.
nou niemand word op zijn wenken bediend en wij kregen een dochter. ik ben dol gelukkig met haar zou niet anders meer willen, en inderdaad ze heeft een staartje in en roze kleding aan. jurkjes vind ik nog steeds niks maar als zij dat later wil krijgt ze die ook hahaha. wat kan een mens toch veranderen. onze vrienden lopen me altijd te jennen. zo van 'dacht dat jij dat niet wou'dat zal ik wel heel lang blijven horen

groetjes danielle mv een prachtige DOCHTER  linsey 10-11-2006

hee

hier het tegen over gestelde!
ik wilde liever een meisje lekker tuttelen, jurkjes en met barbies spelen heerlijk

maar ik heb een jongen gekregen
en ik zou nu niet anders meer willen!!
ik kan me niet meer voorstellen waarom ik dit eigenlijk dacht

ik ben zooo trots op mijn ZOON!!!

Grappig, dit topic had ik zelf ook al willen beginnen!
Voordat ik zwanger was zei ik altijd: maakt me echt niks uit als we kinderen krijgen wat het dan is!
En vanaf het moment dat ik zwanger was voelde ik me echt een "meisjes mama"!
Heel gek, ik zag me zelf gewoon in 1 keer niet meet een jongetje..
En het is dus ook een meisje geworden!! En wat voor een........hahahaha zooooo'n lekker ding! MMmmm
Toen ze geboren werd was ik ook ECHT blij toen ze zeiden dat het een meisje was...we hadden nieteens een naam voor een jongen! Gewoon omdat we ervan overtuigd waren dat het een meisje werd en we gewoon niet over een jongen nadachten.
Maar ik vroeg me dus wel eens af of ik een beetje teleurgesteld zou zijn als het nou toch een jongen was geworden...
Klinkt heel dom en egoistisch misschien   (want gezondheid is toch het aller belangrijkste!!) maar ik denk dat het voor mij toch wel even slikken was geweest hoor..
Och ja, dan had ik zeker weten nu ook heeel hard geroepen dat ik dolgelukkig was met mijn zoontje!!  Zonder naam hahaha

Ik wilde heel graag een jongetje, mede doordat er in mijn familie alleen maar meisjes zijn. Met de bevalling was het dus een meisje. Ik kon er niks aan doen, maar het viel me toch wel een beetje tegen. Niet dat ik Anne niet hoefde ofzo, want het is echt mijn schatje, maar ik had gewoon anders gehoopt.
Anne krijgt van mij wel roze kleertjes aan, maar ook gerust blauw. Van rokjes, roesjes enzo hou ik absoluut niet, dus dat heb ik bijna niet in huis (op wat gekregen dingetjes na dus). Een staartje kan ze nog lang niet in (zeker nu niet met haar helm), dus das nog lekker makkelijk.

Groetjes!

Natasja en mijn  kleine schat Anne

Ow ja, ik wil nog steeds ene keer heel graag een jongen! Maar dat heb je niet voor het zeggen he. Bij mijn opa thuis hadden ze overigens wel jongens, 13 stuks, de laatste was een meisje!

mijn man wou heel graag een meisje en mij maakte het niet uit
we waren er eigenlijk van overtuigd dat het een meisje ging worden en we waren ook heel laat met een jongens naam
mijn man stond nog net niet met een barbie achter het bed net als die reclame met die voetbal
maar toen hij net geboren was moest ik zo lachen het was een jongen hhahhaha
maar we zijn er zo blij mee met onze ontzettend vrolijke Ruben
groetjes ineke trotse mama van een ZOON

Hoi,
Ook ik heb altijd geroepen dat ik graag een jongen wilde, lekker stoere kleding, petjes. Mijn eerste werd een meisje, nu inmiddels bijna 4. Een heerlijk kind en ik was er meteen verliefd op. Ik ben zelf niet van de rokjes, maar zij wel. Ze heeft er dan ook wel 's  een aan vooral nu met dit heerlijke weer en het staat ook erg leuk moet ik zeggen. En ook ik ben in de weer met staartjes maken.
In december is onze zoon geboren, dus nu hebben we een meisje en een jongen, wat willen we nog meer. Een heerlijk ventje is het en mijn dochter is ook stapel met hem.

hoi,

bij mijn eerste zwangerschap wist ik meteen dat ik een meisje zou krijgen was gewoon een gevoel, ik kan het niet uitleggen en idd bij de bevalling bleek het een meid te zijn  iedereen zei tijdens de zwangerschap dat ik gewoon graag een meisje wilde en daarom constant zei dat ik een meisje zou krijgen maar dat was niet zo ik voelde het gewoon en ook wij hadden geen jongensnaam  en nu bij de 2e zwangerschap wist ik het niet helemaal zeker het gevoel was nu niet zo sterk alleen dit keer hadden we alleen een jongensnaam die we allebei leuk vonden en idd dit keer bleek het een jongen   we zijn hartstikke blij en trots met onze meid en ventje!!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan