Hoe de echo was en vraagje..

Hoi allemaal,
Het was een inwendige echo en de pijn viel wel mee.. toch was het aardig pijnlijk toen de cam erinmoest voelde bijna  net als een ontmaagding Maar dat had ik ook al toen patrick en ik weer probeerde te vrijen ( is dat blijfend???)
En mijn baarmoeder was leeg.
Het zou kunnen dat dat dus door de pil komt,
Alleen na vanochtend snap ik er niks meer van,,
TOen ik na het plassen even in de wc keek leker er wel bloedstolsels of slijm  in te zitten kleine dikke bloedrige(sorry meiden) donkere sliertjes ,
Dus ik ga straks toch maar weer ff de huisarts bellen.
Heb wel buikpijn en eergisteren de laatste pil van mijn strip geslikt (minipil slik 4 week door) Maar kan toch niet ongesteld zijn of wel ?
Het is in elk geval donkerrood bloed wat ik nu vloei
de gyn heeft mij verder aangeraden om de gewone pil te gaan slikken (geef nu nog alleen nacht en ochtendvoeding zelf dus ben te bang dat ik dan helemaal geen voeding meer overhou kolf de rest namelijk niet af)  of spiraal(ben ik nogal tegen dus ga ik sowieso niet doen) of alleen cond te gebruiken(heb ik nog minder zin in )
Maar weet iemand dus wat die stolsels of slijm kan zijn?

hoi silvia
gelukkig is de echo achter de rug.vervelend dat het zo zeer doet bij jou zeg.
van een inwendige echo kun je bloedverlies krijgen,maar het kan ook goed zijn dat je ongesteld bent hoor.ik had hier laatst ook gevraagd of je met de minipil ongi word en dat kan dus schijnbaar wel.zeker als je nog maar  weinig borstvoeding geeft.
en je kan de gewone pil blijkbaar ook gewoon slikken met borstvoeding.volgens mn vk mocht dat niet ivm de hormonen die in de bv komen,die niet goed zouden zijn voor de baby(logisch),maar nu ging ik gisteren bij de apotheek de gewone pil ophalen en toen vroeg dat meisje aan mij:geef je nog borstvoeding?mag wel hoor,met deze pil,alleen kan t zijn dat de bv terugloopt.ik zei:die is uit zn eigen al weggelopen.
maar je kan t proberen toch.of wil je perse die voedingen blijven geven?
groetjes kari

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2007 14:45:58'));

hoi silvia
gelukkig is de echo achter de rug.vervelend dat het zo zeer doet bij jou zeg.
van een inwendige echo kun je bloedverlies krijgen,maar het kan ook goed zijn dat je ongesteld bent hoor.ik had hier laatst ook gevraagd of je met de minipil ongi word en dat kan dus schijnbaar wel.zeker als je nog maar  weinig borstvoeding geeft.
en je kan de gewone pil blijkbaar ook gewoon slikken met borstvoeding.volgens mn vk mocht dat niet ivm de hormonen die in de bv komen,die niet goed zouden zijn voor de baby(logisch),maar nu ging ik gisteren bij de apotheek de gewone pil ophalen en toen vroeg dat meisje aan mij:geef je nog borstvoeding?mag wel hoor,met deze pil,alleen kan t zijn dat de bv terugloopt.ik zei:die is uit zn eigen al weggelopen.
maar je kan t proberen toch.of wil je perse die voedingen blijven geven?
groetjes kari

Ja maar hoe kan ik nu ongi zijn als ik nog vloei ,, (zou mijn ongi er doorheen vloeien dan:p heb wel buikpijn zoals normaal bij mijn menstruatie)
welke pil hb jij dan?
Ik heb normaal altijd microgion 50 ofzoiets,
gr sylvia

microginon 30.
tja,vloeien en menstrueren tegelijk denk ik?
ik weet niet hoe t werkt,maar t kan wel denk ik.vloeien is van de wond en ongi is je baarmoederwand die afgestoten word,dus in mijn theorie kan dat wel.
groetjes

Jeetje, wat rottig. Ik zou er vanuit gaan dat wat de Gyn zegt klopt, want die heeft er tenslotte toch verstand van. Kijk het gewoon anders nog weer even een tijdje aan. Gaat het dan niet over dan trek je toch gewoon weer aan de bel.
Het vrijen wordt wel minder pijnlijk hoor. Duurt alleen even.
Groetjes Veerle

Hoi Sylvia,

Wat naar dat het toch niet echt meeviel die echo. Wel fijn dat het allemaal schoon was! Hopelijk ben je nu alleen maar ongesteld en houdt het vloeien snel op. Hihihi, ik wil anders wel ruilen, want ik wil wel weer een keer ongesteld worden...

Eveline

Terug
Bovenaan