hoe denken jullie over hurlijk en zwanger worden??

A

Anoniem

Guest
hallo

ik en mijn vriend zijn al vanaf aug bezig om zwanger te worden.
maar nu heeft hij mij ook tenhuurlijk gevraagd en gaan we 25 sep trouwen maar hoe denken jullie er over want de levertijd van een jurk is zo een 3 maanden dus je moet wel een jurk 4 maanden van ter voren kopen.
en wat nou als ik in die tijd zwanger word kan ik misschioen wel niet meer in mijn jurk.
mijn pleegmoeder zegt ook hoe ik dat ga doen zei vind dat ik weer aan de pil moet heb ook gezegt dat ik dat misschien wel ga doen.
maar zo als jullie je iedere x voelen als het niet is gelukt zo voel ik me natuurlijk ook.
dus dan ga je echt niet weer aan de pil beginnen. of jullie wel??
ik hoop dat er wat meningen komen.

groetjes natasja

Hoi Natas!!

Gefeliciteerd met jullie aankomende trouwdag!!

Nou maak je gewoon niet druk. Ga gewoon lekker verder met zwanger proberen
te worden. Als jullie graag een kindje willen zou dit geen mooier cadeau zijn toch voor jullie trouwdag!!! En als je dan zwanger mocht zijn dan kijk je weer verder!

Ik zou echt niet meer aan de pil gaan hoor! En je weet het he.... soms kan het wel eens een hele poos duren voordat je zwanger bent!!

Meis lekker genieten van alle voorbereidingen voor de speciale dag, en lekker door klussen!!

Liefs Patricia

Hoi hoi!

Ik ga ook trouwen, 5 juni volgend jaar pas, maar zwanger worden wil hier nog niet echt lukken en loop nu bij de gyn, ga wel binnenkort op zoek naar de jurk (4 maand van te voren is kort hoor, geadviseerd word 9 maanden van te voren te beginnen). de meeste jurken kunnen aangepast worden voor zwangere vrouwen heb ik begrepen hoor! En je moet toch een aantal keer terug voor doorpassen en de laatste keer is kort voor je bruiloft, dus dan moet ie passen toch!

Ps.....en jurken kunnen altijd vermaakt worden!!!

Suc6 en ik hoop dat je snel zwanger bent!!

Hallo ik ben Daisy en ik ga op 2mei trouwen. Wij gaan trouwen met de als reden dat we heel graag papa   en mama willen worden. Het feest is natuurlijk ook fantastisch.
Wij hadden het van te voren zo bedacht. We zouden trouwen op 2 mei en stoppen met de pil in november. Eerst even 2 maanden niets en dan ervoor gaan.
Ik had de jurk allang gekocht en ik ging ervan uit dat die inderdaad vermaakt zou worden als dat nodig was. Uiteindelijk toch maar in januari gestopt, voor het geval het meteen raak zou zijn.
Een week voor mijn eisprong ging ik de jurk passen en die was goed op maat. we zouden die week  erna er voor gaan om het maar zo te zeggen, Ik heb de vrouw in de winkel uitgelegd wat mijn plannen waren.Toen ik die vrouw vroeg of die voor de dag vermaakt kon worden deed ze hier nogal moeilijk over.

Ik zou je dus aanraden om met de vrouw in de winkel waar je je jurk wil kopen te overleggen. Sommige jurken kunnen niet veel uitgelegd worden en de andere wel.In september hebben ze meer tijd om op korte termijn een jurk te vermaken dus als ze de jurk willen vermaken voor je, dan komt dat wel goed.
Houd dus wel rekening met de de soort jurk die je koopt. Wij hebben bewust nog 2 maanden gewacht met 'proberen'omdat mijn jurk anders niet meer mooi zou zitten.

Jullie moeten het samen beslissen, het is iets leuks om naar toe te leven. Een kindje natuurlijk des te meer.
Mensen in mijn omgeving wezen me er ook op dat als ik net zwanger zou zijn met de bruiloft, je ook nog wel eens flink beroert of moe zou kunnen zijn.
Ik dacht wat maakt mij dat nou uit, daar kom ik wel overheen.
Maar ben achteraf wel blij dat we pas een week of 3 voor de bruiloft gaan klussen ( dit komt ook door andere 'gezondheidsredenen')
Ik zou dus zeggen doen waar jij je goed bij voelt!!!!
Ik wens jullie in ieder geval een fantastische leuke tijd toe.

Ik zou trouwens ook niet meer aan de pil beginnen hoor, wij hebben de klus week gewoon overgeslagen.
zo heb je altijd nog de keus om je te bedenken, toch?

Hoi Natas,

ik heb 6 jaar bij een bruidsmodezaak gewerkt en het is geen probleem wanneer je zwanger word hoor. Gebeurde heel vaak. Je moet het wel even vermelden dat je bezig bent met zwanger worden. Dan bestellen ze waarschijnlijk een grotere maat. Word je niet zwanger, dan kan hij nog een maat ingenomen worden. Word je wel zwanger kan hij nog een maat of 2 uitgelegt worden. Dus dat moet helemaal goed komen!! Echt geen probleem. Dus ik zou wel voor een jurk gaan kijken, dan heb je nog alle keus, want somige jurken zijn 4/5 maanden bestel tijd.

Succes met je keuze!!!
Groetjes Linda

Hoi hoi, wat gaaf dat jullie gaan trouwen...!

Ik zou me echt niet druk gaan maken over of je jurk wel op tijd af is ofzo hoor...kunnen ze spoed achter zetten!! hihi...alles kan bij goed bruidsatelier hoor!

Ik ging in Januari een jurk uitzoeken en we gingen in mei trouwen.... 9mei om precies te zijn. en op 1februari heb ik besloten wat voor jurk het zou worden zeg maar, toen gingen ze m dus met SPOED bestellen..hij moest vanuit Polen komen..was heeeel erg bewerkelijk..schitterende stof met borduurwerk erop enzo...maar ik had er t volste vertrouwen in dat hij op tijd klaar zou zijn.
Ik wist toen natuurlijk al dat ik zwanger was en tegen die tijd wat dikker zou zijn. dus hebben ze een maat groter besteld. en de extra banden aan de binnenkant eruit gehaald. dat zat te strak. maar ik pastte hem nog met gemak op mn trouwdag hoor..hihi en anders kunnen ze er vaak nog wel iets aan vermaken hoor!! als je bij goed bruidsatelier bent kan er veel!!!
Dat is misschien wel een tip..ga naar een goede zaak, waar ze dus ook jurken maken/vermaken enz..een Atelier dus! daar kan vaak meer dan bij gewone bruidszaak waar ze alleen standaard jurken verkopen zeg maar...
Succes ermee joh! Liefs mij

Terug
Bovenaan