hoe dik moet baarmoederslijmvlies zijn??

Hallo allemaal,

De gyn. vertelde me gisteren dat mijn baarmoederslijmvlies aan de dunne kant was. Uiteraard heb ik weer vergeten door te vragen hoe dik het dan eigenlijk moet zijn (bij mij was het woensdag 4,5mm en vrijdag 5,5, mm) Thuis heb ik op internet gezocht maar ik heb nergens een "normale dikte" kunnen ontdekken.
Weet iemand van jullie misschien hoe dik je baarmoederslijmvlies (rond de eisprong)  eigenlijk moet zijn om optimaal te zijn voor een innesteling??
En weet iemand wat de mogelijkheden zijn om dit slijm beter te laten groeien? Kan dit ook met medicatie??

alvast bedankt!!

knuffel van kreeftje

hoi kreefje,

ik heb het ook even gezocht op internet en bij zappy baby is er wat over te vinden, daar staat dat het baarmoederslijmvies minimaal 7.0 mm moet wezen. Het wat dunnere baarmoederslijmvies duid er op dat er nog geen eisprong heeft plaats gevonden. hoop dat je hier wat aan hebt.

knuffel van Leonie

Hé Kreeftje,

Ik weet geen getallen hoe dik het moet zijn, maar ik weet wel dat het snel kan veranderen.
De gyn zei eens tegen mij dat het te dun was, toen ik een paar dagen later bij de ivf-arts kwam zag zij niets bijzonders en was het op goede dikte. Dus volgens mij klopt het wel wat mijn voorgangster zei, ik denk dat het gewoon met je cyclus te maken heeft.

Groetjes Aslan

hoi aslan en alexelonie,

Ik moet morgen weer terug naar de gyn. dus dan ben ik eens benieuwd of mijn eicel groter is geworden en wat dit met mijn baarmoederslijmvlies heeft gedaan.
Ik krijg morgen een samenlevingstest, dus dat word lekker vroeg de wekker zetten morgen ochtend...ach ja, er is vervelender huiswerk zullen we maar zeggen, en ik weet waar we het voor doen, toch!

Knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan