hoe doe ik blij???

A

Anoniem

Guest
Hoi, even wat info vooraf: ik heb een dochter van 8 jaar, mijn man heeft drie kinderen in de leeftijden 6, 8 en 11 jaar. Niemand weet dat we al ruim anderhalf jaar proberen weer zwanger te raken. Iedereen in onze omgeving vindt zowiezo dat we "kompleet" zijn, dus zeggen we maar niets. Nu heeft mijn man op zijn werk een zwangere collega, die ik dus straks ook moet gaan feliciteren!! Ik vind dat heel zwaar, moet dinsdag een kijkoperatie.
Ik gun het haar uiteraard van harte, maar doet ongelooflijk veel pijn. Hoe gaan jullie daar mee om? Hoe kun je je blij voordoen als je zelf in de steek gelaten wordt door je lijf??
Mijn man heeft hier minder problemen mee dan ik.
Groetjes, Ant

Goh, wat lastig.
Ik zou je graag iets willen vertellen, maar ik voel het niet zoals jij. Wij zijn 'pas' 9 mnd bezig en ik kan nog steeds heel blij zijn voor anderen, gelukkig.
Is het echt nodig om de confrontatie met haar aan te gaan? Wat wil je zelf?

Dank je voor de reactie. Vanavond moet ik mijn man ophalen, dus zal ik haar ook tegenkomen. Wil het liever niet, maar gun het haar natuurlijk wel. Ben ook wel blij voor haar, meteen in de eerste ronde raak. Wie droomt daar niet van? Zal me wel over mijn emoties moeten zetten en ga daarna wel uithuilen bij mijn man.

he ant,

shit ja, dat is wel heel lastig. Maar ik denk inderdaad dat je niet zoveel anders kan dan proberen je verdriet te bedwingen, haar te feliciteren, niet te lang te blijven hangen en dan maar uithuilen bij je mannetje.....
Lijkt me wel heel moeilijk

Sterkte vanavond,
Mienetje

nou heel veel sterkte gewenst
en je moet maar zo denken, mijn tijd komt wel weer.
ook al is het moeilijk om zo te denken

Dat is ontzettend moeilijk zeg. Wij zijn nu inmiddels 11 maanden bezig en heb in maart een MK gehad. Dit is nu bekend bij familie, vrienden en op mijn werk. Daar ben ik ook wel blij mee, dan wordt er toch rekening mee gehouden. Maar bij jullie weet niemand het nog en dan sta je er toch alleen voor (samen met je mannetje). Ik kan jullie alleen het advies geven om inderdaad niet te lang te blijven hangen en daarna troost te zoeken bij elkaar. In ieder geval heel erg veel sterkte vanavond!
Groetjes Lucielle

Goh, wat een hele lieve reacties. Bedankt voor alle goede advies. Echt wel blij dat ik , na lang aarzelen, mijn berichtje heb geplaatst! Nogmaals dank jullie wel en ook voor jullie hoop ik dat alles snel en goed verloopt!
groetjes en knufs, Ant

Hoi, wilde even vertellen dat het meegevallen is, ze was al naar huis toen ik mijn hubbie ging halen!! Alle drukte om niets.
Toch bedankt, groetjes Ant

Terug
Bovenaan