hoe doe ik dit het handigst?

Hoi allemaal,

Mijn dochtertje van bijna 4 maanden krijgt 5 flessen, ongeveer elke 4 uur wil ze er één. Ze slaapt tegenwoordig na de fles van 22.00 uur gelijk in en door tot 8.00 uur. Dat betekent 10 uur slaap. Ik kom nu niet meer uit met de voedingen! Ze drinkt de laatste voeding ook maar half omdat ze er twee uur daarvoor nog eentje heeft gehad. Wat kan ik nu het beste doen? De laatste voeding laten vallen? Maar dan zit ze 12 uur zonder voeding, lijkt me wat veel. Maar twee uur tussen de laatste twee voedingen lijkt me ook wat weinig. Hoe doen jullie dit?

Groetjes, Emmy

's morgens om 7.00 uur maak ik Laura wakker voor de eerste fles. Dan mag ze terug haar bedje in en slaapt ze nog een uur of twee. Dan krijgt ze de volgende flesjes om 11.00 uur, 15.00 uur, 19.00 uur en 23.00 uur. Na de fles van 19.00 uur gaat ze om de dag in bad en dan in bed of gelijk in bed en om 23.00 uur moet ik haar wakker maken voor de fles. Toch doe ik dit wel omdat ze geen enkele fles leeg drinkt. Ze krijgt van de 1000 cc voeding die ze moet hebben op een dag ongeveer 750 cc binnen en toevallig de laatste dagen nog minder! Ik heb er zo wel iedere keer precies 4 uur tussen zitten en ik wacht dus ook niet tot ze komt. (Als het aan haar ligt, komt ze maar 3 keer op een dag.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Ilona

Hoi. Ik heb ook een tijdje gesukkeld.
Ik ben toen de voedingen een half uurtje gaan vervroegen.
I.p.v 4 uur ertussen deed ik 3,5 uur ertussen dan kom je net iets beter uit.
Ik hoop dat het helpt,succes.

Groetjes Mikkie.

Hoi Emmy,

Mijn dochter van 15 weken alweer drinkt haar laatste fles ook niet helemaal leeg
maar van het cb moeten ze die laatste ivb met de lage bloedsuikerspiegel ook al
drinken ze maar 30cc en ze vertelden ook dat ze met 4 maanden 10 uur achter elkaar mogen slapen en als ze 5 maanden zijn 11 uur dus met 6 maanden 12 uur.
Ik heb nog 2 kinderen een van 7 en een van 4 toen hun zo oud waren hoefde dit allemaal niet, maar ja ik doe het toch maar zo is ons schema,
6.45
11.00
14.45
18.45
22.30

Groetjes mama van 3 schatten!

Hoi Emmy,
ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen geef ik bv. Floor is aan het eind van de middag en begin van de avond altijd wel een beetje hongerig, daarom prop ik er daar een extra voedinkje tussen. Anders komen we hier ook niet op 5 voedingen, en voor 4 is ze echt nog een beetje te klein, ze is 3 maanden.
Als het echt niet wil kan je je kleintje ook misschien een uur eerder wakker maken?
groetjes van Ruth

boas is ook 4 maanden en die krijgt nu 4 flessen.omdat hij ook ruim 12 uur slaapt kom ik ook niet anders uit.hij word meestal rond een uur of 9 wakker en krijgt dan savonds om 21 uur de laatste.en als ik moet werken krijgt hij om half 8 de eerste en om 19:30 de laatste.
je kindje mag best 12 uur slapen hoor.lekker toch?als ze de rest van de dag genoeg binnenkrijgt...boas krijgt 4 keer 210,waarvan hij ongeveer 1 a 2 keer 50cc van laat staan.
groetjes kari

Marieke is ruim drie maanden en had hetzelfde, dus wat we nu doen is 4 flessen, van 210 water + 7 schepjes, dan heb je geloof ik 230 voeding?
Er zit nu wat meer tijd tussen, 4,5 tot 5 uur, zo krijgt ze om ongeveer 21.00 uur haar laatste fles, en om 07.30 ongeveer wordt ze wakker voor de volgende!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan