Hoe doe je dat eigenlijk??

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi meiden

Ik heb weer eens een (best wel belangrijke) vraag
We krijgen dus (als alles goed gaat) in juni een kleintje erbij en moeten dus weer heel wat reorganiseren... En kamertje, een kinderstoel...En een kinderwagen!
Hoe moeten we dat nou doen?? Stef kan tegen die tijd echt nog niet ver lopen, maar wil natuurlijk wel graag mee... Hoe hebben jullie, nou ja degenen met meerdere kleintjes, dit opgelost??? En wie weet er een leuke website waar ik kan kijken???

Liefs Annet

hoi!!

Nou, een een kersverse moeder van 2 kleintjes!! Noa was pas 15 maanden toen Delia werd geboren dus hetzelfde probleem als bij jou.

Dit zijn de mogelijkheden:

-buggypod: een inklapstoeltje maar die past niet op elke wagen, kijk op baby-s
-duowagen: achterste gedeelte kan plat zodat daar de baby in kan liggen, kijk wel hoe groot dit gedeelte is
-buikdrager: de grootste in de buggy en de kleinste in de buikdrager
-kiddyboard: was voor ons niet mogelijk omdat noa nog te klein is om te staan de hele tijd, ook kunnen ze dan niet echt uitrusten, is handig voor kindjes vanaf 2,5/3 jaar

De buggypod paste niet op onze bugaoboo(moet hem nog gaan doorverkopen). Heb daarom een duowagen gekocht en een buikdrager. De buikdrager is handig als je snel even weg moet en ik wil niet de hele duowagen meenemen. Ook vind ze het leuk om af en toe rond te kijken en dat is liggend lastig.

Ik hoop dat dit ideeen genoeg zijn!!

Succes met de zwangerschap en juni is een mooie maand om te bevallen!!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan