hoe doen de papa,s het?

A

Anoniem

Guest
hoi
ik was wel benieuwd hoe de papa,s het doen.mijn vriend heeft zich ontpopt tot een echte vader,tot aan de geboorte van anouk had hij geen ervaring met kinderen,we hebben geen kleine kinderen meer in de familie.hij al helemaal niet,1 broer die geen kinderen heeft.vandaar.maar zodra anouk er was,was het net of had hij jaren ervaring.hahaha.leuk om te zien.zo natuurlijk.
groetjes petra
mv anouk 28-6-07

Hallo,

Hier het zelfde, mijn man vond het eerst zelfs eng kindjes van anderen vast houden. En nu loopt hij met onze kleine rond als of hij nog nooit anders heeft gedaan!! is inderdaad een super lief gezicht haha.

groetjes sylvia (mama van daan 29-07-2007)

hi

mijn briend moest idd ook niets van babytjes hebben. zijn vriend werd vader maar hij wilde de kleine nie beet houden vond hij eng en nu is de meid 3 jaar en nu doet ie er alles mee , maar toen werd hij zelf vader en wat voor een. ik ben in het ziekenhuis bevallen en normaal komen de zusters je wel halen om te verschonen etc. maar mijn vriend wilde dat zelf wel doen en zodra hij in de gaten had waar je kon verschonen deed hij het zelf en ook toen ik weer thuis was en niet veel uit bed mocht deed hij echt alles verschonen en in bad en halen voor de voeding. en nu vind hij het vervelend dat hij zo laat thuis is ( hij is s nachts om 4 uur de deur al uit en  moet soms veel overwerken en dan is ie net te laat thuis voor de fles en rekken wil ik ook niet)  want dan mist hij net de fles om te geven maar hij probeert het in het weekend in te halen als dat kan.

groetjes angela

Mijn vriend wist niet zo goed wat ie er zich bij voor moest stellen. Best onzeker of hij het wel zou kunnen allemaal.
Nu is ie toch echt helemaal papa. Niets is hem teveel en van begin af aan neemt ook hij de verzorging op zich.
Onze dochter is nu al echt een papa's kindje en dat vind ie maar wat geweldig. Toch afwachten hoe zo'n wurmpje (ze is nu 12 weken) op je reageert als jij degene bent, die haar elke avond in bed stopt,.maar er de rest van de dag niet is.
Ik heb het helemaal getroffen met hem,hoor!

Leuk om te lezen! Hier precies hetzelfde. Eerst erg bang om te verschonen, bang dat hij onze kleine meid pijn zou doen. Maar na de eerste onzekerheid is hij niet bij haar weg te slaan. Hij wil het liefst bij elk badje zijn (doen we samen), verschoont de luiers als hij vrij is en zit 's avonds lekker met haar te kroelen en stopt haar vaak in bed.

Ook Lotte is gek op haar pappa en begint breed te lachen als ze hem ziet. Dat heeft wel even geduurd, want ze lachte eerder naar vriendinnen van mij dan naar hem, dat was wel cru. Maar nu is pappa favoriet, naast mamma natuurlijk. Maar ja, dat is de melkkoe.  Om eerlijk te zijn lijkt het soms ook een pappa's kindje. Zodra hij thuis komt gaat haar aandacht direct naar hem. En dat vind ik helemaal niet erg, juist leuk hoe ze op hem reageert. We zijn er zelfs al uit dat er heel snel een tweede komt. Wat een heerlijk meisje!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan