hoe doen jullie dat; foto's opslaan

Hoi mama's,

Hoe doen jullie dat met het opslaan van foto's? ik sla ze altijd op op de computer en op een usbstick. Nu is het geheugen van die stick 1 gb. en die hebben we bereikt, ik kan dus niks meer opslaan op dat ding. Moet ik nu gewoon een stick kopen met een groter geheugen?

x miranda (die blijkbaar erg veel foto's maakt?)

Hoi hoi,

ook wij slaan al de foto's op de comp op. Op de USB stick staan ze ook, en die is 4GB, maar staat helemaal vol. De filmpjes staan er dus nog niet bij. We proppen de stick in de digitale fotolijst, dan speelt ie ze allemaal af.
Voorderest slaan we alle foto's en filmpjes op bij Photobucket.com.

Liefs Debby.

Hoi,
hier ook een mama die echt heeeel veeeel foto's maakt.
Wij hebben een externe harde schijf gekocht van 500 GB! Dus daar kunnen wel een paar fotootjes op!
Ik sla ze eerst op op de computer en daarna zet ik ze op de harde schijf en eens in de zoveel tijd laat ik ze afdrukken, meestal als het in de aanbieding is bij Trekpleister dan kost 1 foto van 11-17cm maar 9 cent.
Ik ga toevallig zo weer even een paar foto's ophalen.

Groetjes van Sonja

p.s de harde schijf heb ik gekocht bij Dixons en was toen in de aanbieding 89,95.

hi

ik zet ze hier altijd als ik er genoeg heb op een cdrom.
en tegenwoordig kan ik ook slideshows maken dus dat doe ik ook weleens maar dan extra de rest staat allemaal op cdrom, als de computer crasht heb je het tenminste nog.

groetjes angela

Ik laat de foto's altijd op mijn harde schijf staan, vorige week crashte mijn laptop 3 keer achter elkaar, dus heb gelijk alle foto's eraf gebrand (2600 stuks!) maar ik zet ze gelijk online in een album bij HEMA, en als dat album vol is bestel ik hem. Die ik had gemaakt heb ik er ook maar even vanaf gebrand. Dus eens in de zoveel tijd brand ik het eraf

Groetjes
angelique

Terug
Bovenaan